dom kostade 395kr x4 plus 70 kr st för packboxarna packboxens storlek är 48-62 -8
Japp de var gummitätade. Ja Kagon kan väl ta fram det mesta vad det gäller lager. Jag köte en stav polyretan plast även där som jag ska svarva nya bussningar av
Citat från: "Zoobee"Japp de var gummitätade. Ja Kagon kan väl ta fram det mesta vad det gäller lager. Jag köte en stav polyretan plast även där som jag ska svarva nya bussningar av Jag svarvade polyurthanbussningar i våras,funkar kanon.. [/quoteKul att det funkar hoppas jag får till det lika bra då
Citat från: "Zoobee"Japp de var gummitätade. Ja Kagon kan väl ta fram det mesta vad det gäller lager. Jag köte en stav polyretan plast även där som jag ska svarva nya bussningar av Ok, då kan det ju vara lönt att kolla med den firman/honom, har du något nummer, eller ja, det kanske man hittar om man söker på Kagon?.... Det var skf eller? Isåfall stämmer det väl antagligen med dom uppgifterna jag har på nr osv...
Zoobee: Vad är detta Kagon för firma? Något specialpris du fick eller allmänt? Var det gummitätade?Jag har kollat med lokala firman i örebro.Gummitätat skf lager: 601908-rs1 306:-+momsPackbox: BASL 48-62-8 36:-+moms