Nu har jag varit och testat renegaden hos Denada i Länna Tyvärr så var den inte riktigt vad jag tänkt mig..Stor,tung,slö? men förmodligen mycket mer användbar än en Raptor..Känns mer som en skogmaskin framför en hetsig leksak och Personligen känns 700R mycket rappare än renegaden.Trevlig maskin men inte min typ Nåja,bara forsätta att leta Raptor
Nu har jag varit och testat renegaden hos Denada i Länna Tyvärr så var den inte riktigt vad jag tänkt mig..Stor,tung,slö? men förmodligen mycket mer användbar än en Raptor..Känns mer som en skogmaskin framför en hetsig leksak och Personligen känns 700R mycket rappare än renegaden. Trevlig maskin men inte min typ
CiteraNu har jag varit och testat renegaden hos Denada i Länna Tyvärr så var den inte riktigt vad jag tänkt mig..Stor,tung,slö? men förmodligen mycket mer användbar än en Raptor..Känns mer som en skogmaskin framför en hetsig leksak och Personligen känns 700R mycket rappare än renegaden. Trevlig maskin men inte min typ Om det är smidigheten du är efter så vinner Raptorn klart. Dom 100 kg som skiljer mellan maskinerna känns. Att du tycker att den är slö förvånar mig.... har kört bägge och jag tycker inte Renegaden är sämre än Raptorn i draget. Raptorn är mer hetsig då den har växellåda medans Renegaden har ett häftigt sug i accet i och med CVT:n. Jag skulle nog våga sätta en "kedjespray" på att Renegaden tar Raptorn om bägge är orginal och ostrypta. Någon som har provat ett race mellan maskinerna?Hoppas du får tag på din Raptor innan semestern
de race jag sett har raptorn tagit renegaden, men jag kan inte svära på att raptorn haft originalbestyckning på avgas/luft. renegaden har jag sett raca ganska jämnt med outlander 800 och de var oerhört jämnt. samma motor och cvt, dock 30-40kg lättare.Och outlandern tar man mad raptorn.
Upp till bevis. I potten ligger just nu en kedjespray och någonting lite bättre från McGyver