Grattis till nya Raptorn och en garanterat räddad semester. Vi får ta ett race innan nu hänger på en massa trimprylar. F-n det står ju både kedjespray, filterolja och en packe tvättsvampar på spel..... för att inte prata om äran :wink:
Citat från: "Hubbe"de race jag sett har raptorn tagit renegaden, men jag kan inte svära på att raptorn haft originalbestyckning på avgas/luft. renegaden har jag sett raca ganska jämnt med outlander 800 och de var oerhört jämnt. samma motor och cvt, dock 30-40kg lättare.Och outlandern tar man mad raptorn.det är INTE sama cvt på renegaden och outlandern...och en inkörd renegade är det betydligt bättre klipp i starten på än en outlander...sen varvar den lite mindre och i och med det en högre toppfart...
de race jag sett har raptorn tagit renegaden, men jag kan inte svära på att raptorn haft originalbestyckning på avgas/luft. renegaden har jag sett raca ganska jämnt med outlander 800 och de var oerhört jämnt. samma motor och cvt, dock 30-40kg lättare.Och outlandern tar man mad raptorn.
Tjena jag skulle vilja veta vad en renegade toppar i hastighet typ? :?: