Citat från: "Olle_deak"Citat från: "STENE"Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!öh, och vad sakulle det bevisa ? bara att den har högre toppfart med just den drevningen, allt beror ju på bad dom har för drevning.Öhh. Detta var de filmer jag hittade raptor vs Banshee när jag sökte på "banshee raptor" på youtube. Och skulle väl bevisa att en raptor har faktiskt suck mot en banshee "till och med orginal". Jag vet lika lite om hur dessa maskiner är bestyckade som dig, men jag tror ju knappast att bansheen är strypt och raptorn tok vässad.
Citat från: "STENE"Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!öh, och vad sakulle det bevisa ? bara att den har högre toppfart med just den drevningen, allt beror ju på bad dom har för drevning.
Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!
Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!
Pratade med Anders som kom förbi lite tidigare. Och hans maskin varvade runt 13500. Och det var en av de som varvade mest.
jag läste i Dirtwheels och hittade en bänkning på n 450 där den hade 35,4 hk ?
Citat från: "Olle_deak"jag läste i Dirtwheels och hittade en bänkning på n 450 där den hade 35,4 hk ?Var det verkligen YZ:an då och inte WR? WR, enduron, har lägre effekt.Hade en bra site med bänkningar, men vet inte vart den tog vägen. Postar en länk när jag hittar den./J
Citat från: "Jocke72"Citat från: "Olle_deak"jag läste i Dirtwheels och hittade en bänkning på n 450 där den hade 35,4 hk ?Var det verkligen YZ:an då och inte WR? WR, enduron, har lägre effekt.Hade en bra site med bänkningar, men vet inte vart den tog vägen. Postar en länk när jag hittar den./Jja, jag är säker på att det var yfz:an det stog även att ltz 400 hade 28 hk? låter också lite, det är ju fan vad man får upp moppen i
Citat från: "Olle_deak"Citat från: "Jocke72"Citat från: "Olle_deak"jag läste i Dirtwheels och hittade en bänkning på n 450 där den hade 35,4 hk ?Var det verkligen YZ:an då och inte WR? WR, enduron, har lägre effekt.Hade en bra site med bänkningar, men vet inte vart den tog vägen. Postar en länk när jag hittar den./Jja, jag är säker på att det var yfz:an det stog även att ltz 400 hade 28 hk? låter också lite, det är ju fan vad man får upp moppen i vafan har du för moppe jag vet att en minarelli am6 med hebo manston reolution kan komma upp i 20-25 häst som max kanske.. och då är det kataloghästar i motorn. inte på bakhjulet.
ja, jag är säker på att det var yfz:an det stog även att ltz 400 hade 28 hk? låter också lite, det är ju fan vad man får upp moppen i
Citat från: "Olle_deak"ja, jag är säker på att det var yfz:an det stog även att ltz 400 hade 28 hk? låter också lite, det är ju fan vad man får upp moppen i Det är ju skillnad på hästar på veven och på bakhjulet också. Men det räcker iofs inte i det här fallet.Japp, det var som jag trodde. YZF quaden har en mycket snällare cam än hojjen:http://www.rossiereng.com/images/dyno/yfz_vs_stock_cam.gif38 Hästar i motorn original på Quad och runt 47 för hojjen./J
Citat från: "The_viking91"Citat från: "Olle_deak"Citat från: "Jocke72"Citat från: "Olle_deak"jag läste i Dirtwheels och hittade en bänkning på n 450 där den hade 35,4 hk ?Var det verkligen YZ:an då och inte WR? WR, enduron, har lägre effekt.Hade en bra site med bänkningar, men vet inte vart den tog vägen. Postar en länk när jag hittar den./Jja, jag är säker på att det var yfz:an det stog även att ltz 400 hade 28 hk? låter också lite, det är ju fan vad man får upp moppen i vafan har du för moppe jag vet att en minarelli am6 med hebo manston reolution kan komma upp i 20-25 häst som max kanske.. och då är det kataloghästar i motorn. inte på bakhjulet. hebos manston racing Pata negra med ALLA tillbehör som 30 mm förgasare och allt ska ge 28 hk i motorn, på quadshopen,se i åkersberga har dom en piaggio som har 28 hk den går som bara den hehe
Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./J
ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.