Jag tror att det är i princip samma motor, men troligtvis annan kamaxel för att få mer vrid och därmed antagligen lite mindre hästar.YZF 450 hoj, brukar bänkas till runt 47 hästar på bakhjulet.Väldigt svårt att säga vad din motor ger med de moddsen. Det är närmast omöjligt att få en perfekt bestyckning utan att köra in den i bänk. Har man otur kan man tom få mindre hästar./J
haha ge mej en anledning till varför ja måste bevisa något för dej jocke??haha du får tro precis va faan du vill ärligt talat. dessutom en den såld nu.din avundsjuka lyser igenom, du gör dig bara töntig.Citat från: "Jocke72"Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./J
Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./J
ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.
Citat från: "prylgalen"haha ge mej en anledning till varför ja måste bevisa något för dej jocke??haha du får tro precis va faan du vill ärligt talat. dessutom en den såld nu.din avundsjuka lyser igenom, du gör dig bara töntig.Citat från: "Jocke72"Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./JPrylgalen.. vad ska du ha för quad hojj nudå? För du ska väl inte lägga av med quad
haha ge mej en anledning till varför ja måste bevisa något för dej jocke??haha du får tro precis va faan du vill ärligt talat. dessutom en den såld nu.din avundsjuka lyser igenom, du gör dig bara töntig.
Citat från: "prylgalen"haha ge mej en anledning till varför ja måste bevisa något för dej jocke??haha du får tro precis va faan du vill ärligt talat. dessutom en den såld nu.din avundsjuka lyser igenom, du gör dig bara töntig.Citat från: "Jocke72"Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./J"Min förra smc hade 147hk på bakhjulen, jodå det är sant, den bänkades och visade dessa siffror, men jag har inga papper och den är såld nu så ni kan aldrig kolla upp det... :wink: "Självklart har du inget bevistvång, men vi har heller inget tvång att tro dig...
Citat från: "prylgalen"haha ge mej en anledning till varför ja måste bevisa något för dej jocke??haha du får tro precis va faan du vill ärligt talat. dessutom en den såld nu.din avundsjuka lyser igenom, du gör dig bara töntig.- Ingen anledning att bevisa något, särskilt inte för mig. Men trovärdiga personer kan backa upp sina påståenden. Vi som vet/kan något har redan bildat oss en uppfattning om vad som är sannorlikt...- Tack! Jag brukar få tro vad jag vill...- Vad har den påstådda effekt-uppgiften att göra med om den är såld eller inte?- Lyser min avundsjuka igenom? Jag tycker det är något annat som lyser...+90hk i en Banshee är en ganska spektakulär uppgift, om än inte omöjlig. Som med all ovanlig/spektakulär information bör man vara beredd att backa upp sina uppgifter för att bli trodd. Detta hör till det normala interagerandet med dina medmänniskor och bör inte komma som någon nyhet.Om uppgiftslämnaren inte hyser något intresse i att bli trodd, varför komma med påståendet till att börja med?/J
Jag... och säkerligen fler med mig vet vem som sänkt denna tråd till sandlådenivå, och även vem som främst kan uppfattas som femtonåring.DET är bevisat.Flera gånger om... så snälla, lägg ner.
Jag är femton år