Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!
Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!
trodde inte ja va myligt att banshee skulle få stryk av 660 o 700, men ja har ingen erfarenhet av orginal banshee heller så, och ja förmodar den bansheen va orginal..Citat från: "STENE"Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!
Citat från: "STENE"Citat från: "xstream"Kan bara säga at den som inte kört en banshee och "tror" att en 4 takts raptor har en suck i acc mot en tillochmed orgnal har ju rätt fel!öh, och vad sakulle det bevisa ? bara att den har högre toppfart med just den drevningen, allt beror ju på bad dom har för drevning.
ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.
Citat från: "prylgalen"ber om ursäckt för ja tog i, de är bara de att så fort man skriver på detta forum så blir man just ifrågasatt, ja menar varför skulle ja ljuga om min maskin??den är sjukt snabb så enkelt är de, de finns faktiskt maskiner som är äkligt snabba, detta är en sådan maskin. Och tro mig den behöver mycke underhåll också.Bifoga gärna ett inscannat bänkningspapper på det. Har sett flera maskiner, med liknande spec, och de kommer inte upp i några 92hk...Bänkar man så får man ett papper, så enkelt är det./J
Jag tror att det är i princip samma motor, men troligtvis annan kamaxel för att få mer vrid och därmed antagligen lite mindre hästar.YZF 450 hoj, brukar bänkas till runt 47 hästar på bakhjulet.Väldigt svårt att säga vad din motor ger med de moddsen. Det är närmast omöjligt att få en perfekt bestyckning utan att köra in den i bänk. Har man otur kan man tom få mindre hästar./J