jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?
92 hk ? vad har du gjort på den ?
Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?hmm, hur kan du påstå att den har 92 hk med bara det ?systemet kanske ger 16 hk, v-force reeds ger ju knapt några hk mer än vrid och gaspådrag, och samma med förgasarna, men dom brukar man räkna på 3-4 hk. Om man adderar det så blir det 43 plus 16 plus 4 är lika med 63 hk Cirka.
en 4takts cross varvar mer än 2takts crossar. Jag har hört honda cr 250 2takts cross ska sista tillverkningsåret bli 2008. Sen har blaster och banshee slutats tillverkas. dessa miljökrav.
Citat från: "The_viking91en 4takts cross varvar mer än 2takts crossar. Jag har hört honda cr 250 2takts cross ska sista tillverkningsåret bli 2008. Sen har blaster och banshee slutats tillverkas. dessa miljökrav.Har för mej att en 250 4takt har maxeffekt (45hk) runt 5000rpm. Nog varvar en 2takt nästan det dubbla.
Citat från: "The_viking91"Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?hmm, hur kan du påstå att den har 92 hk med bara det ?systemet kanske ger 16 hk, v-force reeds ger ju knapt några hk mer än vrid och gaspådrag, och samma med förgasarna, men dom brukar man räkna på 3-4 hk. Om man adderar det så blir det 43 plus 16 plus 4 är lika med 63 hk Cirka.
Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?rätta mej om jag har fel.. men dom så kallade öken dragrace quadar... Dom brukar ju ha paddeldäck bak och spec. spårdäck fram. Sen brukar dom har extremt lång sving, kolla denna t ex. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/yamaha-banshee-99-sand-drag_W0QQitemZ150136622629QQihZ005QQcategoryZ6725QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemKolla denna också.. rätt grym drag raptor med lustgas http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Yamaha-Raptor-700r-700-drag-nitrous-nos_W0QQitemZ130127524079QQihZ003QQcategoryZ6725QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
de stämmer, men ja har kört cross bana med min, tycker du ja skall ha paddel däck då?hmm plus att de finns extrema drag race system sen finns där mindre extrema, mitt e de sist nämdaCitat från: "The_viking91"Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?rätta mej om jag har fel.. men dom så kallade öken dragrace quadar... Dom brukar ju ha paddeldäck bak och spec. spårdäck fram. Sen brukar dom har extremt lång sving, kolla denna t ex. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/yamaha-banshee-99-sand-drag_W0QQitemZ150136622629QQihZ005QQcategoryZ6725QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemKolla denna också.. rätt grym drag raptor med lustgas http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Yamaha-Raptor-700r-700-drag-nitrous-nos_W0QQitemZ130127524079QQihZ003QQcategoryZ6725QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
den är uppborad till 370 cc, sen såg jag nu att ja glömt skriva med motor trimmad, den är bänkad 92 hk, sen va ditt huvud säger bryr ja mej inte speciellt mycke om.Citat från: "Olle_deak"Citat från: "The_viking91"Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?hmm, hur kan du påstå att den har 92 hk med bara det ?systemet kanske ger 16 hk, v-force reeds ger ju knapt några hk mer än vrid och gaspådrag, och samma med förgasarna, men dom brukar man räkna på 3-4 hk. Om man adderar det så blir det 43 plus 16 plus 4 är lika med 63 hk Cirka.okej, men det låter fortfarande väldigt mycket. och du behöver inte vara otrevlig bara för att jag ifrågasätter.
Citat från: "prylgalen"den är uppborad till 370 cc, sen såg jag nu att ja glömt skriva med motor trimmad, den är bänkad 92 hk, sen va ditt huvud säger bryr ja mej inte speciellt mycke om.Citat från: "Olle_deak"Citat från: "The_viking91"Citat från: "prylgalen"jag har drag race system som heter Trinityracing stage lV, plus V-force, större förgasare mm. den har gått i Callifonien öknen som drag race quad, klockad till 160 i djup sand.Den är över trimmad vilket tyvärr gör att det är en del skruvande me den :x Citat från: "Olle_deak"92 hk ? vad har du gjort på den ?hmm, hur kan du påstå att den har 92 hk med bara det ?systemet kanske ger 16 hk, v-force reeds ger ju knapt några hk mer än vrid och gaspådrag, och samma med förgasarna, men dom brukar man räkna på 3-4 hk. Om man adderar det så blir det 43 plus 16 plus 4 är lika med 63 hk Cirka.okej, men det låter fortfarande väldigt mycket. och du behöver inte vara otrevlig bara för att jag ifrågasätter.