Jag glömde skriva att den är otrimmad och den är strypt eftersom någon tog upp det. 3000:- är självrisken.
Citat från: "Lowest"Jag glömde skriva att den är otrimmad och den är strypt eftersom någon tog upp det. 3000:- är självrisken.Otrimmad och strypt med Wileyco RS46 dubbel system och Dynatek tändbox??
Citat från: "MJ"Hej !Vem vill åka runt på en Grizzly eller BF med 20Hp.....Då återstår frågan, vad är minst dåligt/olagligt, att åka trimmad gatreggad eller köra Terrängreggad på vägen ?Om jag bor i stan och har en mark utanför stan får jag då åka med min terrängregade mellen hemmet i stan och skogen ?Det är väl inte svårt att välja vilken regning man ska ha. Det är väl vad man ska ha den till bara i skogen eller på vägen mm. Det förstår väl vem som helst att det är bättre med nummerplåt än utan.Jag köpte en Kawa 700 i våras den var avstrypt och trimmad med dubbelsystem och tändbox den blev skrotad försäkringsbolaget löste in den det var inget tjafs om det var orginal eller trimm. Nu åker jag Yamaha 700 avstrypt. Jag åkte och sladdade med polisen bakom dom brydde sig inte vad tror ni har hänt om jag inte hadde haft nummerplåt.
Hej !Vem vill åka runt på en Grizzly eller BF med 20Hp.....Då återstår frågan, vad är minst dåligt/olagligt, att åka trimmad gatreggad eller köra Terrängreggad på vägen ?Om jag bor i stan och har en mark utanför stan får jag då åka med min terrängregade mellen hemmet i stan och skogen ?