ringde nu, men han sa att dom endast släpte med dessa till deras goes dom säljer, så jag får försöka fixa d ändå
nu har jag iallafall varit ute o rullat lite kemiskmetall o lagt i hålen ska ut lite senare o slipa till det lite så får vi se sen om det fungerar bytte du munstycke i din me då eller? :twisted:
nästan fått ihop det mesta nu men dessa slangar som ska sitta överallt :S har en som lossnade som jag nu inte vet vart den ska sitta typiskt men men den kanske inte e jätte viktig, får väll jämföra med min polares när det finns tillfälle annars ..
hehe jo hade varit klokt d men jag tror jag fick den rätt nu, å andra sidan så va nog inte slangen sååå nödvändig för det var ju en av slangarna utan klämma o d måste ju betyda att det bara är en ventilationsslang eller liknande men som sagt jag verkar fått den ok, men ute o provade nu men den verkar få sjukt dåligt med soppa för så fort jag drar på lite så hugger den bara eller ja något åt d hållet blurrar så den behöver nog mer soppa eller vad tror du? hur gick din efter du bytt?
hmm ok,, men min verkar få för lite soppa men kanske ska tanka lite eller nått då
nu jävlar du gick den som saaaaaatan,, var bara några slangar i kläm förmodligen .. uuusch alldeles skakis :?