så här har jag fått det förklarat.ang.gashaket så har många fått det om bakfoten att det är just gashak, vad som händer när maskinen är kall är att man pumpar i för mycket soppa om man gasar och det är nått med kallstartsventilen som gör att det pumpas in för mycket soppa som maskinen inte hinner göra av med då den står på tomgången,därför rusar den upp i varv. finns egentligen inget att göra åt detta.ang.kollplingen så när maskinen är kall och innan vätska har hunnit komma in i kopplingen så smäller det till vid första växlingen, helt normalt på smc tydligen och inget som går att göra åtdetta har jag fått förklarat från en smc ÅF för jag hade samma saker på min smc 300 -07
så här har jag fått det förklarat.ang.gashaket så har många fått det om bakfoten att det är just gashak, vad som händer när maskinen är kall är att man pumpar i för mycket soppa om man gasar och det är nått med kallstartsventilen som gör att det pumpas in för mycket soppa som maskinen inte hinner göra av med då den står på tomgången,därför rusar den upp i varv. finns egentligen inget att göra åt detta.