Jag lovar ...du kommer inte ångra dig. Den blåa är sjukt snygg och de är föbannat välbyggda. Sen går de faktiskt riktigt bra för att vara 350 cc. Stod själv i valet och kvalet mellan den eller Dinlin. Andledningen till att jag valde Dinli var:1) Närheten till min ÅF2) Trots att Raptorn går bra kan den inte jämföras med en Dinli vad gäller motorstyrka och fartMen som sagt det är grymt fina och du kommer säkert få mycket kul med den.
Citat från: "Dany"Jag lovar ...du kommer inte ångra dig. Den blåa är sjukt snygg och de är föbannat välbyggda. Sen går de faktiskt riktigt bra för att vara 350 cc. Stod själv i valet och kvalet mellan den eller Dinlin. Andledningen till att jag valde Dinli var:1) Närheten till min ÅF2) Trots att Raptorn går bra kan den inte jämföras med en Dinli vad gäller motorstyrka och fartMen som sagt det är grymt fina och du kommer säkert få mycket kul med den.Glömde tillägga att du lär känna en grym skillnad på kvaliten i jämförelse med Dinlin. Räcker med att trycka in kopplingen så förstår du vad jag menar. Där dinlin har en skruv har Raptorn minst 2 :wink: .