Citat från: "street-rider"Blir svårt att lära känna någon ny om man tänker så 8O jag här fått två nya bekanta/polare genom att pma dom här på forumet..Det är nog många som har blivit bekanta med varandra på det viset men men jag ska inte fråga dig efter tips på hjulingställningar mer..finns säkert många som är intresserade att byta lite erfarenheter Säkert, men jag har svårt att få tiden att räcka till de vänner jag har. Av den anledningen bedriver jag inte privat telefonsupport till folk jag aldrig ens träffat, men jag är lite konstig på det viset...Som jag skrev som svar på ditt PM, ställ frågan i forumet så fler kan ta del av informationen. /J
Blir svårt att lära känna någon ny om man tänker så 8O jag här fått två nya bekanta/polare genom att pma dom här på forumet..Det är nog många som har blivit bekanta med varandra på det viset men men jag ska inte fråga dig efter tips på hjulingställningar mer..finns säkert många som är intresserade att byta lite erfarenheter
Skriv det i pmet poäng gång så slipper man slösa massa tid till att skriva till dig..
Ställ dina frågor i forumet istället så kan alla ta del.Mvh/Jocke
jocke de va väl du som "knäckte" mr2T