Citat från: "spectorbass"Jaja, mycket vill ha mer..... Själv e jag sugen på en KFX700, finns inte nån beggad nånstans.Inte vad jag vet, men köp en i alla fall så kan vi hjälpas åt att pressa priserna på eftermarknadsgrejerna!
Jaja, mycket vill ha mer..... Själv e jag sugen på en KFX700, finns inte nån beggad nånstans.
Citat från: "Tintin"Citat från: "spectorbass"Jaja, mycket vill ha mer..... Själv e jag sugen på en KFX700, finns inte nån beggad nånstans.Inte vad jag vet, men köp en i alla fall så kan vi hjälpas åt att pressa priserna på eftermarknadsgrejerna! Pengarna saknas så det lutar mer åt LTZ, eller en pygme´-raptor... :oops:
Citat från: "spectorbass"Citat från: "Tintin"Citat från: "spectorbass"Jaja, mycket vill ha mer..... Själv e jag sugen på en KFX700, finns inte nån beggad nånstans.Inte vad jag vet, men köp en i alla fall så kan vi hjälpas åt att pressa priserna på eftermarknadsgrejerna! Pengarna saknas så det lutar mer åt LTZ, eller en pygme´-raptor... :oops:Behåll då Dinlin, du kommer inte att nöja dig med krutet annars.
Nu är den här beställd.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
HA! behövdes bara en kort provvända så var du såld!