TILL SALU:59900kr med allt=billigt
ja jo.men det vart lite ändrande planer nu.Har till 99.9%sålt race bilen.Dom ska hämta den på söndag så det kommer för hoppnings vis lite cash då. :twisted:
Citat från: "street-rider"ja jo.men det vart lite ändrande planer nu.Har till 99.9%sålt race bilen.Dom ska hämta den på söndag så det kommer för hoppnings vis lite cash då. :twisted:...och då siktar du in dig på att toktrimma en Raptor 700 istället 8O Glöm inte superlim i handskarna när du kör bara....
Citat från: "spectorbass"Citat från: "street-rider"ja jo.men det vart lite ändrande planer nu.Har till 99.9%sålt race bilen.Dom ska hämta den på söndag så det kommer för hoppnings vis lite cash då. :twisted:...och då siktar du in dig på att toktrimma en Raptor 700 istället 8O Glöm inte superlim i handskarna när du kör bara.... :twisted: Mitt i prick
Knappast tok trimmad.Fugge o luftfilter.Jag har bara gjort vad dom flesta vill göra men inte har pengarna eller kunskap eller vad som helst.37mil.
Jaja, mycket vill ha mer..... Själv e jag sugen på en KFX700, finns inte nån beggad nånstans.