Ska du labba med munstycken så se till att börja för högt så den går fett!! Sen byter du dig neråt en storlek åt gången tills den tjöver sig på fullgas, då går du upp en storlek.Visst kan man fråga vad andra har för bestyckning, men det är bara en fingervisning, vad du behöver till just din måste du prova dig fram till. Sen när du är nöjd så kollar du stiftet, svart=fet blandning vit=snål blandning ljusbrun=den du vill se. Kolla en bit ner i tändstiftet, kommer inte på vad det heter, men den runda grejen i mitten skall du kolla färgen på.För att få loss insatsen så tar du endast bort skruven i botten längst bak, 8mm har jag för mig. Dom tre insex skruvarna håller bara den rostfria gaveln Mycke nöje!!! /Micke
Skruven är till för att sota ur ljuddämparen!
Ah.....då kör jag in 1500000 BAR luft igenom den och så blåser jag antingen bort pluggen eller topplocket....?
Citat från: "spectorbass"Ah.....då kör jag in 1500000 BAR luft igenom den och så blåser jag antingen bort pluggen eller topplocket....? *ASG* Jag vill se - jag vill se - jag vill seTa väck insatsen och borra ett så stort hål du kan inuti ljuddämparen med ett hålsåg, lys in med en ficklampa så ser du vad jag menar. Det gör STOOR skillnad! Givetvis i kombination med munstycken. Yamaha tog runt 600 pix för en sats med 12 munstycken..../Micke