Hallå!Blir mer och mer inne på en Dinli iallafall. Har tre frågor som jag skulle vilja ha svar på:1) Om man byter till vägdäck finns det att köpa i exakt samma dimension som crossdäcken så man slipper felvisande mätare? (hur sitter mätaren egntligen, påverkas den av om man drevar om fram?2) Om man kör helt original behöver man då byta munstycke eller kan man köra med original utan att bränna ventiler?3) Hur stort drev fram kan man få på.Tack
Givaren för hastighet sitter vid bakdrevet, den läser av en magnet som sitter fast på drevet!Vad jag tror så är 15 MAX du kan ha fram, vet ej om det får plats större, själv har jag 15 fram och 38 bak! Med dom dreven så går den fint om du har original däcken/storleken på fälg m.m.!!! Går ca 120-130km/h!Men jag som har bytt till 12tums fälgar med gatudäck märker att den har blivit degigare, men det är samtidigt skönt för den skriker inte lika mycket då när man kör fortare!Drev hittar du på www.atvhuset.se , dom har snabba leveranser också om grejjerna finns inne!
FAAAAN!!!! Danny nu får du bestämma dig :wink: