hade din dinli rullat som min gjorde i sommras 2 gånger så hade det vart skrot av den... den rullade o flög omkring hela backen ner, enda som pajade va en backspegel, o displayen till hastighets mätarenför övrigt så har min gått i princip hårt hela tiden, kör till o från grusgropar o cross banor, körde sommar o vinternu har den säkert gått 12-1300 mil utan problen, har inte ens behövt byta en skruv hittils, bara olja o filtero rost har jag fan inte trots att jag tvättar den nästan aldrig efter att vi körtså nog fan är det skillnad på märkes hojar o kina hojar.
Hm...är ju ganska självklart då Dinlin inte är byggd för crossbana, som sagt. Kör man där med en sån maskin får man räkna med att saker pajar. Din LTZ är ju för faen en tävlingsmaskin...Dinli funkar till det den är byggd för och din hoj likaså... Däremot är inte dinli Kina-skrot, utan Taiwan-skrot... :wink:
klart att grejorna pajar om man använder dom till fel saker.. hallå!!! dom säljs som rena crossmaskinerna...dom har crossdäck mm...o man får inte köra lite hårt med dom då går dom sönder....det är ju i alla fall falsk reklam....det finns reklam film där dom tävlar med dinli...typ på sarners sida...men det är ju klart kör man på halvgas på grusväg o asfalt ..då kanske den håller...o det låter ju kul... :roll:
Citat från: "klotsvenne"klart att grejorna pajar om man använder dom till fel saker.. hallå!!! dom säljs som rena crossmaskinerna...dom har crossdäck mm...o man får inte köra lite hårt med dom då går dom sönder....det är ju i alla fall falsk reklam....det finns reklam film där dom tävlar med dinli...typ på sarners sida...men det är ju klart kör man på halvgas på grusväg o asfalt ..då kanske den håller...o det låter ju kul... :roll:Jag kör Hyundai Sanya FE och enligt ditt resonemang torde den bilen vara mer eller mindra klar för offroadracing. För några år sedan visades nämlig reklamfilm där man hoppade över sanddynor med Santa fe, 8O