Ja jag håller med dig spectorbass. Så länge man är på vägarna så går det bra men när den börjar gå lite hårt åt Dinlin så går vissa små saker sönder men det gör det ju på alla maskiner. Bilar är byggda för att rulla på vägen men dom går sönder än då
Om ingen har märkt detta så är ALLT åtgärdat på Dinli fas2 07:or, iallafall de fel som fanns på tidiga 05, 06:or Har själv kört 60 mil på nån vecka nu och den fungera kanon, lär er sköta sakerna lite bättre, mycket beror säkert på det! tvättar, smörja upp, service i rätt tid osv. visst finns det trasiga styrlås på en dinli eller vilken maskin som helst ifrån fabrik så hjälper det ju inte själv vad man gör men nu nu menar jag normala saker, på min nya nu står det exakt hur man ska göra med styrlåset. det är inte bara att vrida med nycklen om ni tro det? kolla lite nogare så gör man på ett speciellt vis, ni kanske har vridit fel? orsakat felet själva men det kommer ju aldrig någon här inne erkänna=) vill inte göra påhopp, men man blir så frustrerad när alla bara klaga på dinli, kolla in andras problem som någon sa! att yamaha byter sina krökar på 350 för fulla muggar, alla hojar har sina "skönhetsfel" lär er leva med dem! sen att man kanske måste byta hjullager var 200-300mil är väl inte så farligt? det sliter mycket att köra, tycker själv att det är ett under att en 4hjuling kan hålla ihop överhuvudet taget med dessa "klena axlar" nej byt lager för några hundra och kör era mil och byt igen för har ni haft råd att lägga 70papp på en hoj har ni nog råd med slitagedelar! (hade man kunnat köra GRATIS hade till och med miljönissarna köpt fordon;)som sagt inga påhopp men Dinli är inte värre än några andra eller bättre, Det ska bli roligt att se vad alla "förstå sig påare" skriver nu:D som sagt är jag mer än nöjd med min dinli (fast jag hade mina tvivel efter era kommentarer här på forumet) tur man lyssnar med det ena örat och handla quad med det andra=)KÖR HÅRT:)