Citat från: AtvNerd skrivet 13 juli 2009 kl. 21:11:30sätt magnesium ribbets i gummit så sprakar det fint på kvällen när du kör på bakisarna... Ska försöka få någon att fota när man kör på bakisarna ,,,
sätt magnesium ribbets i gummit så sprakar det fint på kvällen när du kör på bakisarna...
Citat från: AtvNerd skrivet 13 juli 2009 kl. 21:11:30sätt magnesium ribbets i gummit så sprakar det fint på kvällen när du kör på bakisarna... Gummit , Det är en nylon stav ,, Den ligger inte i backen när man kör på bakisarna Bara när man slår över Och det har ju hänt ett par ggr Ska plocka av den i kväll och åka till jobbet och blästra och lacka den silver som ramen i morgon Ska försöka få någon att fota när man kör på bakisarna ,,,
är det lättast att stegra när man har små eller större drev bak?
...och får fan inte upp den...
jag får inte upp min på bakan för att de bara river upp vad är de bästa underlaget att köra på?
Jag kör raptor 700R och får fan inte upp den . Förmodligen för feg för att gasa på.När man läser här inne så är de ju ganska så klart att tekniken är olika för olika CC. Men en 700R borde väl vara ganska lätt att få upp lr? /Emil
Citat från: Karlssson skrivet 30 april 2010 kl. 17:18:11jag får inte upp min på bakan för att de bara river upp vad är de bästa underlaget att köra på? Wiiillle fick ju upp den hur enkelt som helst ju!?