Hur man parkerar en badboy
Citat från: Motoya skrivet 18 november 2008 kl. 19:28:34Hur man parkerar en badboy hehe jasso du hitta den också
110 cc 140kg tung kines, kunde jag utan problem få up på 2 ans växel med mycke vilja kunde jag även på 3 an då körde jag ungefär 1 timme varje dag under en hel sommar på en gräsplätt som var 30x30 meter stor så de ända man kunde göra var att dra up på bakhjulen o sen ner igen så tyvärr lärde jag mej aldrig köra längre än 30 meter på bakan sladd o sen up på bakan är väl inte så mycke trick utan mer än vanlig kurva! för efter första halvan av svängen sätter man ju sig mer eller mindre på grabbaren för att ha så mycke drag så möjligt ut ur kurvan!
Citat från: TAZ skrivet 18 november 2008 kl. 17:36:29110 cc 140kg tung kines, kunde jag utan problem få up på 2 ans växel med mycke vilja kunde jag även på 3 an då körde jag ungefär 1 timme varje dag under en hel sommar på en gräsplätt som var 30x30 meter stor så de ända man kunde göra var att dra up på bakhjulen o sen ner igen så tyvärr lärde jag mej aldrig köra längre än 30 meter på bakan sladd o sen up på bakan är väl inte så mycke trick utan mer än vanlig kurva! för efter första halvan av svängen sätter man ju sig mer eller mindre på grabbaren för att ha så mycke drag så möjligt ut ur kurvan!Den väger faktist 130kg Kan oxå enkelt få upp den på 2:ans.. längtar bara till nästa år för då blir det en ltz 400
Citat från: 110cc_Anton skrivet 21 november 2008 kl. 15:57:55Citat från: TAZ skrivet 18 november 2008 kl. 17:36:29110 cc 140kg tung kines, kunde jag utan problem få up på 2 ans växel med mycke vilja kunde jag även på 3 an då körde jag ungefär 1 timme varje dag under en hel sommar på en gräsplätt som var 30x30 meter stor så de ända man kunde göra var att dra up på bakhjulen o sen ner igen så tyvärr lärde jag mej aldrig köra längre än 30 meter på bakan sladd o sen up på bakan är väl inte så mycke trick utan mer än vanlig kurva! för efter första halvan av svängen sätter man ju sig mer eller mindre på grabbaren för att ha så mycke drag så möjligt ut ur kurvan!Den väger faktist 130kg Kan oxå enkelt få upp den på 2:ans.. längtar bara till nästa år för då blir det en ltz 400de va som fasen min kines får jag bara upp på 1an om jag sliter ordentligt. hur fort går era maskiner??
Citat från: Sämsgård skrivet 20 november 2008 kl. 16:30:22Citat från: Motoya skrivet 18 november 2008 kl. 19:28:34Hur man parkerar en badboy hehe jasso du hitta den också Jag hittar det jag vill. Mestadels. har du kopplat om broms systemet? För på den jag hade så tog fotbromsen på alla 4 hjulen. Sen handbromsen va parkerings bromsen som gick till bakhjulen med en vajer. Såg lite lurt ut när du hängde över styret och bööörna