:!: :!: Vaddå utfärdat före 1 jan 2000 ? undrar om det bara gäller terrängskoter eller allt, :?: tja i så fall är det ju tråkigt för alla nya körkorts innehavare
Om du har ett körkort utfärdat efter år 2000 så måste du ha ett förarbevis för o köra fyrhjuling, terrängreggad då. Annars blir du av med körkortet om farbror blå stoppar dig.
Hej, körde dottern på studenten, blev stoppad TRE ggr av mc polisen.Först sa dom att det var ok om jag köred 10 km och följde efter dom andar i kortechen, då fick dottern slippa hjälm, och ha studentmössan på, sen kom nästa polis och skrek, sätt på henne hjälmen.När jag sa att jag nyss blivit tillrättavisad sa han att det minnsan skulle kollas upp.Så kom han tillbaka och skrek, din nummerplåt har fel vinkel, ÖVERSITTARFASONER:Men dom måste väl hävda sig på något sätt,Johan
min låter inte alls orginal.. om snuten inte går på ens valsar vad får man för böter..som att köra obesiktat.. 600 spänn olovlig körning lr..förresten om jag kör hoj utan kort e inte det med olovlig körning a 600 spänn.. lr sätter grov framför då lr..