Nä Biltema säljer nog typ 50.000 laddare varje år som förstör batterierna............Att ha HD som referens känns lite så där när det gäller kvalitet Personligen har jag aldrig behövt reklamera en laddare från Biltema. De har prisvärda produkter nu för tiden, förr var de skit. Men det finns det många i branschen som var iof.
De har prisvärda produkter nu för tiden, förr var de skit.
http://www.biltema.se/sv/Kundservice/Aterkallelser-och-produktinformation/(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Ska ta bild på grannens Biltema skiftnycklar när jag kommer ihåg
Kan ju säga som så att vi har slutat köpa in alla verktyg från typ Tools och liknande och köper istället från Biltema. Betydligt billigare och vi har ALDRIG dragit sönder något av deras verktyg som har 10-årsgarantin. Duger de till vår verksamhet så duger de definitivt till hemmapularen. Så att generellt bara säga att allt är skit är bara fel. Men vi är rätt duktiga på att generalisera här inne......Att relatera till 20 återkallelser är väl inget annat än bevis på att man tar ansvar för sina produkter, eller Toyota med sina typ 50 är alltså ren skit?.....Substans tack.
Allvarligt?Du måste skämta aprilo med mig, Biltema kvalitet?Tar ansvar genom återkallese, ja fn det är väl en självklarhet att man återkallar rent livsfarliga produkter som exempelvis domkraften som vek sig å bilen "trilla ner"Jag kan precis som Kajjan ge dig massvis med bilder på Biltemas fasta nycklar som ser ut som krokar, Borrstål som håller att borra i papper med, skruvdragare som luktar bränt efter en dags användande, slippapper som pallar slipa smält smör. Hylsor som ser ut som ett rövhål på en ko. Kompressor som levererar lika mycket luftlöde som en rostig cyckelpump, deras mutterpicka som skall leverera 450nm drog inte lös en bult som jag fick lös med en Makita som var specad till 250nm, osv osv......Och deras krafthylsa glömde jag, korkad nog som jag var så köpte jag en och den sprack. Å en byggdamsugare som vart strömförande Som vanligt så har kinafolk tendensen till att jämföra äpplen och päron.