Har alltid fått grym service, verkligen Top Notch!Alla jag har skickat dit har varit mer än nöjda.Finns dock alltid de som råkar ut för problem och det är ofta de som hörs mest..../J
fyrhjuling.se avrådde mig bestämt från "kinesiskt skräp och drog dagen därpå sin kampanj för Goes vilket jag tror mig veta är en CF-klon. Lika kinesiskt alltså. Köpte jag från någon annan var jag inte välkommen för service och fick dessutom inte ens ett svar när jag bad om att få återkomma när jag vill uppgradera till andra märken. Lågt!!
Håller nog med dom som menar att alla åf kan "misslyckas" vid enstaka beställningar och att man även har ett ansvar som kund att göra sig tillgänglig både via mail och tel. Värre är med dom som ger vilseledande råd åt sina kunder. fyrhjuling.se avrådde mig bestämt från "kinesiskt skräp" och drog dagen därpå sin kampanj för Goes vilket jag tror mig veta är en CF-klon. Lika kinesiskt alltså. Köpte jag från någon annan var jag inte välkommen för service och fick dessutom inte ens ett svar när jag bad om att få återkomma när jag vill uppgradera till andra märken. Lågt! Varning för fyrhjuling.se!