Tackar för alla inlägg!Jag vet att det inte är några stora saker men jag tyckar att ett företag i deras storlek borde kunna sköta saker bättre än dom gjort, men det kommer nog lösa sig för eller senare... En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig mer köpa från dom.Tackar också för alla tips om leverantörer! Minhoj.se har jag hört mycket bra om tidigare så dom kanske får en ny kund i framtiden...Carlbarks brukar jag handla kringutrustning från men tyvärr rynkar dom lite på näsan när man nämner smc, lite synd för dom är bra annars och nog tror jag dom skulle ta hem saker om jag säger till men jag väljer hellre en annan leverantör som har lite på lager till smc...Tyvärr pastorn, någon bok blir det nog tyvärr inte... Hulken, jag åker också solo men skulle gärna träffa andra likartade motorburna galningar... kanske träffas o åka en sväng någon gång?Vore roligt att få lite kontakter på hemmaplan som man kan åka med och kanske bolla idéer och tankar kring dessa underbart roliga fordon...Jag finns i Kumla.
Citat från: "msfoto"Tackar för alla inlägg!Jag vet att det inte är några stora saker men jag tyckar att ett företag i deras storlek borde kunna sköta saker bättre än dom gjort, men det kommer nog lösa sig för eller senare... En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig mer köpa från dom.Tackar också för alla tips om leverantörer! Minhoj.se har jag hört mycket bra om tidigare så dom kanske får en ny kund i framtiden...Carlbarks brukar jag handla kringutrustning från men tyvärr rynkar dom lite på näsan när man nämner smc, lite synd för dom är bra annars och nog tror jag dom skulle ta hem saker om jag säger till men jag väljer hellre en annan leverantör som har lite på lager till smc...Tyvärr pastorn, någon bok blir det nog tyvärr inte... Hulken, jag åker också solo men skulle gärna träffa andra likartade motorburna galningar... kanske träffas o åka en sväng någon gång?Vore roligt att få lite kontakter på hemmaplan som man kan åka med och kanske bolla idéer och tankar kring dessa underbart roliga fordon...Jag finns i Kumla.aha en kumling, känner du Andreas jönsson och/eller Niclas berg?dom har en varsin pgo x-rider, vi brukar åka ibland men dom tycker det är lite skitigt och kallt fortfarande.
Citat från: "Hulken"Citat från: "msfoto"Tackar för alla inlägg!Jag vet att det inte är några stora saker men jag tyckar att ett företag i deras storlek borde kunna sköta saker bättre än dom gjort, men det kommer nog lösa sig för eller senare... En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig mer köpa från dom.Tackar också för alla tips om leverantörer! Minhoj.se har jag hört mycket bra om tidigare så dom kanske får en ny kund i framtiden...Carlbarks brukar jag handla kringutrustning från men tyvärr rynkar dom lite på näsan när man nämner smc, lite synd för dom är bra annars och nog tror jag dom skulle ta hem saker om jag säger till men jag väljer hellre en annan leverantör som har lite på lager till smc...Tyvärr pastorn, någon bok blir det nog tyvärr inte... Hulken, jag åker också solo men skulle gärna träffa andra likartade motorburna galningar... kanske träffas o åka en sväng någon gång?Vore roligt att få lite kontakter på hemmaplan som man kan åka med och kanske bolla idéer och tankar kring dessa underbart roliga fordon...Jag finns i Kumla.aha en kumling, känner du Andreas jönsson och/eller Niclas berg?dom har en varsin pgo x-rider, vi brukar åka ibland men dom tycker det är lite skitigt och kallt fortfarande.Nja, känner igen namnen men kan inte placera dom... Kompisen (Tony "Micro") har nog nämnt dom. Är du från kumla också?
Citat från: "msfoto"Citat från: "Hulken"Citat från: "msfoto"Tackar för alla inlägg!Jag vet att det inte är några stora saker men jag tyckar att ett företag i deras storlek borde kunna sköta saker bättre än dom gjort, men det kommer nog lösa sig för eller senare... En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig mer köpa från dom.Tackar också för alla tips om leverantörer! Minhoj.se har jag hört mycket bra om tidigare så dom kanske får en ny kund i framtiden...Carlbarks brukar jag handla kringutrustning från men tyvärr rynkar dom lite på näsan när man nämner smc, lite synd för dom är bra annars och nog tror jag dom skulle ta hem saker om jag säger till men jag väljer hellre en annan leverantör som har lite på lager till smc...Tyvärr pastorn, någon bok blir det nog tyvärr inte... Hulken, jag åker också solo men skulle gärna träffa andra likartade motorburna galningar... kanske träffas o åka en sväng någon gång?Vore roligt att få lite kontakter på hemmaplan som man kan åka med och kanske bolla idéer och tankar kring dessa underbart roliga fordon...Jag finns i Kumla.aha en kumling, känner du Andreas jönsson och/eller Niclas berg?dom har en varsin pgo x-rider, vi brukar åka ibland men dom tycker det är lite skitigt och kallt fortfarande.Nja, känner igen namnen men kan inte placera dom... Kompisen (Tony "Micro") har nog nämnt dom. Är du från kumla också?Nej jag är örebroare rakt igenom =), har dock börjat hitta lite i kumla iomed niclas och andreas.dom har ju garage mitt i 4 stoppskorsningen, det är en bra samligspukt om alla skulle åka tillsammans.
Citat från: "Hulken"Citat från: "msfoto"Citat från: "Hulken"Citat från: "msfoto"Tackar för alla inlägg!Jag vet att det inte är några stora saker men jag tyckar att ett företag i deras storlek borde kunna sköta saker bättre än dom gjort, men det kommer nog lösa sig för eller senare... En sak är iallafall säker, jag kommer aldrig mer köpa från dom.Tackar också för alla tips om leverantörer! Minhoj.se har jag hört mycket bra om tidigare så dom kanske får en ny kund i framtiden...Carlbarks brukar jag handla kringutrustning från men tyvärr rynkar dom lite på näsan när man nämner smc, lite synd för dom är bra annars och nog tror jag dom skulle ta hem saker om jag säger till men jag väljer hellre en annan leverantör som har lite på lager till smc...Tyvärr pastorn, någon bok blir det nog tyvärr inte... Hulken, jag åker också solo men skulle gärna träffa andra likartade motorburna galningar... kanske träffas o åka en sväng någon gång?Vore roligt att få lite kontakter på hemmaplan som man kan åka med och kanske bolla idéer och tankar kring dessa underbart roliga fordon...Jag finns i Kumla.aha en kumling, känner du Andreas jönsson och/eller Niclas berg?dom har en varsin pgo x-rider, vi brukar åka ibland men dom tycker det är lite skitigt och kallt fortfarande.Nja, känner igen namnen men kan inte placera dom... Kompisen (Tony "Micro") har nog nämnt dom. Är du från kumla också?Nej jag är örebroare rakt igenom =), har dock börjat hitta lite i kumla iomed niclas och andreas.dom har ju garage mitt i 4 stoppskorsningen, det är en bra samligspukt om alla skulle åka tillsammans.Ok, det är dom som har garage där i källaren då... antar att du vet vem Micro är då också. Låter som en kalas bra samlingspunkt. Vart brukar ni åka?
Jag bor i Pålsboda hänger oxå med om jag får