Det var som 17 att du bytte slutdämpare det visste inte säljaren som jag köpte av. Jag fick med både gat och cross däcken +trimavgasrör och capell för att skydda mot regn vid förvaring ute.Vore mycket skojja att ha locket till luftburken och du inte bor för långt bort?Är det du som spräckt vänster sida av stänkskyddet med knät? Säljaren sa att det var förra ägaren som gjort det. Var köpte du extra lysena? Vore skojj att byta ut det som är pajj eller byta, de lyser ju som sagt bra !Vad det gäller hjälmen så har jag inte sett någon sådan, säljaren som sålde den åkte utan. Slutpriset efter lång förhanling blev 21.000:-japp, det va inte direkt jag som spräckte skärmen, lånade ut hojen o den personen åkte in med vänster knä in i skärmen o den sprack runt varnings skylten japp jag bytte ut dämpen, köptes från denada för 2200:-lyserna satt på en ramp för bilar med 4 lysen i som följde med en bil jag hade köpt, men såna lapor säljs ju överallt bla mekonomen osv...jag sålde den för 22000:- lycka till