Citat från: "Hirsch"Citat från: "sudden"Idén kommer fån bilder vi sett från custom & racing, men vi ville göra egna.. mest för att bara kolla hur hojjen skulle gå och se ut. Kan ju säga att de får sitta kvar... :twisted:Sugen på att göra en uppsättning till :wink:hehe, tack för förtroendet, men ja får själv åka till farsans verkstad i Värmland om ja vill få ihop något mekaniskt. (själv bor ja numer i stockholm)Sen vet jag inte om det går o göra det så mycket billigare än custom & racing, ja tycker inte det är något oskäligt pris. Vi gjorde egna bara för att jag o crille gjorde tyckte de va en kul gräjj o slänga upp hojjarna på kärran o döna till värmland o leka lite i verkstan o dricka ohämmat med bäsh. http://custom-racing.se/index.php?act=viewProd&productId=53Men om ja hade möjligheter att kunna styra NC-maskin om dagarna hade ja nog fräst mig ett par snygga sänkningar i alu.. Du har ju bästa tänkbara förutsättningarna att kunna mäjsla ihop fräcka gräjjer till hojjen (beroende på om det är fler-op, svarv eller fräs du styr givetvis..)
Citat från: "sudden"Idén kommer fån bilder vi sett från custom & racing, men vi ville göra egna.. mest för att bara kolla hur hojjen skulle gå och se ut. Kan ju säga att de får sitta kvar... :twisted:Sugen på att göra en uppsättning till :wink:
Idén kommer fån bilder vi sett från custom & racing, men vi ville göra egna.. mest för att bara kolla hur hojjen skulle gå och se ut. Kan ju säga att de får sitta kvar... :twisted:
Å som vanligt finns nya bilder på hemsidan :-)Vill åsså passa på att hälsa grannen hemma välkommen som SMC250 ägare hehe.
darklodjag tror att du har köpt min gamla smc om det är du som är matte vill säga som köpyte den oranga 250 05 med system o 2 extra ljus
Jag köpte den hojen när den hade gått 14 mil av en kille som fick unge o kände att han inte kan/ha tid att köra quadså jag körde den till ca 270 mil tror jag, sen sålde jag den pga köp av en suzuki LTZ400det jag gjorde med den är att jag bytte slutdämpare, bestyckat om den med ett 140 munstycke o höjt upp nålen, o tagit bort locket till filtretsen så monterade jag de 2 extra lyserna, använde de bara ibland när det är riktigt mörkt, o då lös de upp hela gatan men tror inte att det är en bra ide att köra jätte länge då de drar alldeles för mycket strömför övrigt så har jag kvar locket till filter boxen som tidigare ägare aldrig hämtade, hör av dig om du vill ha den, du fick inte med en hjälm också en sån kruk hjälm utan visir ? för den är min som ägaren aldrig återlämnadefå man fråga va du har gett för den ?fick du med gatdäcken ?..//zacke