Jag har en del frågor om vilket som är det bästa sättet för mig att installera vinscharna på mina gamla Polaris Big Boss 6x6 -94. Tänkte få förslag från er innan jag sätter igång och drar elen. Ni har säkert erfarenheter som jag gärna skulle vilja dra nytta av.Min vinschutrrustningJag har skaffat en Warn 3.0ci med trådfjärr och radiostyrning. Fram sitter det en Warn 2.5ci redan. Till mitt ekipage skall jag koppla en vagn med vajerkran.Så här vill jag ha detJag funderade på en lösning där jag har möjlighet att flytta vinschen mellan baken på maskinen till vagnen (det blir dumma vinklar att ha den hela tiden i baken på en 6x6). Dessutom tänkte jag mig att sätt ett extra batteri på vagnen för vinsch och arbetsbelysning på vagnen.Vilka handskar?Nu till frågan; Hur har ni löst det med kontakter/handskar på era maskiner och vagnar i era kopplingar? Hur har ni kopplat in ett extra batteri om ni har det?Länka gärna till fotografier om ni har det på era lösningar.Hoppas på bra tips av er...//.D