Man tackar för tipsen -Ja, jag var osäker på vilka mått som var av betydelse, men nu vet jag! ÅF för TGB hade bara de som redan sitter i reserv och de är ju en del av nertrimmningen redan så det hjälper mig inte. Hittade själv en engelsk sida men de såldes bara i 6 pack och var väldigt dyra!! Men nu kan jag ju söka på "Suzuki Burgman" och det är ju kanoonbra ! Tror du att det blir för mycket att gå ifrån 7,5 gr till 16 gr -Kommer den att bli för slö? Har du någon erfarenhet av detta ??Eller är det bara så att jag är pionjär testaren på TGB och får ta lite smällar helt enkelt 8O 8O 8O -Anyways...Tack än en gång !!
Hej Blade 400Jag har precis köpt min TGB blade 425 4x4 och är jättenöjd. Tänkte bara kolla om du fått upp din toppfart nått mer, min underbara maskin gör 95,5 km/h o jag har inte gjort nånting med maskinen förutom att ta bort pluggarna i avgassystemet. Den gjorde 92 km/h så de e ju ingen större skillnad egentligen, men vridmomentet är bättre.Så om de var nått du ville jämföra mellan våra maskiner så står jag till förfogande. //Mange