Min har gått 12 mil nu så det blir oljebyte snart och sen testar jag med GPS.Känns som den pinnar på rätt bra när man testar att hålla fullt en stund så 90 är nog inte omöjligt ändå. :-)Vore skönt om det gick 90 så man kän hänga med någorlunda i trafikrytmen.SATAN va kul det är att leka i snön! har ju abstinens på dagarna när man inte kan köra :-)
Citat från: "oskar"Min har gått 12 mil nu så det blir oljebyte snart och sen testar jag med GPS.Känns som den pinnar på rätt bra när man testar att hålla fullt en stund så 90 är nog inte omöjligt ändå. :-)Vore skönt om det gick 90 så man kän hänga med någorlunda i trafikrytmen.SATAN va kul det är att leka i snön! har ju abstinens på dagarna när man inte kan köra :-)Om du tänker ligga och marsha i maxfart så lär din motor inte hålla länge... + att soppaförbrukningen lär ligga på drygt 1l /mil!! För att motorn skall må bra så skall man inte ligga och maxa ngr längre stunder!På vär om man pendlar så lär ca 70% av max vara att rekomendera.MvhMats Jonsson
Larsa med effektsystemet på får jag avgassmällar när jag släpper av.Får du det också?