Citat från: "ragzler"ännu en dag med en massa mek... får den inte att gå rent alls....pendlar på fullgas och varvar inte ur alls.....bara krångelHar du prövat att byta stuft på den?? sitter ju ett billgitstift som mycket väl kan ha gett upp!!!Min går hur rent och fint som hällst!! det enda jag tycker är kasst på den är däcken och kedjespännaren!Kedjan gick av idag men det berodde på mig själv som har kapat den en gång och svetsat ihop den! annars så har den gått bara fint!!Hoppas du får till din!! Förstår din iritation!!/D
ännu en dag med en massa mek... får den inte att gå rent alls....pendlar på fullgas och varvar inte ur alls.....bara krångel
Citat från: "mojjemu"Citat från: "ragzler"ännu en dag med en massa mek... får den inte att gå rent alls....pendlar på fullgas och varvar inte ur alls.....bara krångelHar du prövat att byta stuft på den?? sitter ju ett billgitstift som mycket väl kan ha gett upp!!!Min går hur rent och fint som hällst!! det enda jag tycker är kasst på den är däcken och kedjespännaren!Kedjan gick av idag men det berodde på mig själv som har kapat den en gång och svetsat ihop den! annars så har den gått bara fint!!Hoppas du får till din!! Förstår din iritation!!/Dhehe har du kapat kedjan så den blev för kort? och sedan svetsat lite....isf har jag gjort samma sak nu!! så nu måste jag köpa nytt kedje lås! vet nån vad det är för kedja 400? eller 428? eller???
Tjena !Har följt den här tråden ett tag nu. Och tänkte ja måste försvara Kina räsern lite...Den är billig ! JA !när ja fick den så var det en transportskada på min gula plast. En spricka ! Ringde säljaren och fick nya både bak och fram, och ja fick behålla dom gamla ! =)Sen var det lite skruvar å skit man fick dra efter.den har gått 20mil nu och ja är toooknöjd med den. Kör rätt våldsamt med den och har inte upplevt några som helst problem med dem förutom nån skruv som släppt.Hur roligt kan man inte ha med så lite pengar, plus att den är vägreggad och drar ingen soppa alls typ !Jag har inte heller några som helst problem med varken däck / spindelledet mm som nämts här.Däremot är ja super exter på ett nytt system till den så den lever om lite mer =) Väntar med spänning !Hoppas nu inte alla är så negativa till denna billiga och tokroliga leksak !Mvh Robin G
Citat från: "ragzler"ännu en dag med en massa mek... får den inte att gå rent alls....pendlar på fullgas och varvar inte ur alls.....bara krångelkolla så kabeln till tändspolen/cdiboxen sitter som den ska (ovanför hö bakhjul)garanterat där du har felet, är de dålig kontakt går den kasst!
Citat från: "TommyBoxster"Citat från: "ragzler"ännu en dag med en massa mek... får den inte att gå rent alls....pendlar på fullgas och varvar inte ur alls.....bara krångelkolla så kabeln till tändspolen/cdiboxen sitter som den ska (ovanför hö bakhjul)garanterat där du har felet, är de dålig kontakt går den kasst!den har jag redan kollat!!! mera förslag?