tjingeling! nu nlir jag seriöst galen snart.... tvär dör fortfarande när jag gasar fullt snabbt! går skapligt med choken i... och går fruktansvärt ojämt på full gas! testat en massa olika munstycken nu... ser ut som att den kastar ut bensinen bakåt nästan.... kan man justera tändning på den? är en ps moto/badboy
Citat från: "ragzler"tjingeling! nu nlir jag seriöst galen snart.... tvär dör fortfarande när jag gasar fullt snabbt! går skapligt med choken i... och går fruktansvärt ojämt på full gas! testat en massa olika munstycken nu... ser ut som att den kastar ut bensinen bakåt nästan.... kan man justera tändning på den? är en ps moto/badboykom på en sak som var me min min var också sådär de blev den efter 10mil typ bensinkranen tog ja bort men tog även bort bensinfiltret testa att ta bort filtret me de funkade för mig
Citat från: "V-master"Citat från: "ragzler"tjingeling! nu nlir jag seriöst galen snart.... tvär dör fortfarande när jag gasar fullt snabbt! går skapligt med choken i... och går fruktansvärt ojämt på full gas! testat en massa olika munstycken nu... ser ut som att den kastar ut bensinen bakåt nästan.... kan man justera tändning på den? är en ps moto/badboykom på en sak som var me min min var också sådär de blev den efter 10mil typ bensinkranen tog ja bort men tog även bort bensinfiltret testa att ta bort filtret me de funkade för mighar jag redan gjort oxå!