finns de andra drev å sånt te dem då??
Var och skruvade lite till nyss.Flyttade upp baklyset och satte fast skylten. Passade även på att kapa bort fästet tiäll skylten som stack utför skylten . Mycket snyggare med lyset högst upp. Varför har de inte satt det där med engång.Fixade glappet i "färddatorn" var bara en sladd som som var lös. Men någon tuta hittade jag inte. Sladden till tutan hängde lös och dinglade för sig själv. Har ni tuta och vart sitter den isånna fall?Flyttade även nålen till näst mest. Fick betydligt bättre gasrespons. Vilket läge är bäst att köra på? Ska man köra på max eller mitten?Min atv hoppar som fan också. Tror det är däcken som är orunda. Hur pass orunda var dina Mac? KAn det vara värt att se om man kan få nya på garantin?
Citat från: "zupe"Var och skruvade lite till nyss.Flyttade upp baklyset och satte fast skylten. Passade även på att kapa bort fästet tiäll skylten som stack utför skylten . Mycket snyggare med lyset högst upp. Varför har de inte satt det där med engång.Fixade glappet i "färddatorn" var bara en sladd som som var lös. Men någon tuta hittade jag inte. Sladden till tutan hängde lös och dinglade för sig själv. Har ni tuta och vart sitter den isånna fall?Flyttade även nålen till näst mest. Fick betydligt bättre gasrespons. Vilket läge är bäst att köra på? Ska man köra på max eller mitten?Min atv hoppar som fan också. Tror det är däcken som är orunda. Hur pass orunda var dina Mac? KAn det vara värt att se om man kan få nya på garantin?mina var feltillverkade..även fälgarna är skeva men efter nya däck och balansering så funkar det kanon.. testa balansera först o se om det blir bättre! tutan sitter under lyset.. testade ett 132 munstycke först men kunde inte gasa fullt fick för mycket soppa..kör med 110 nu funkar perfa.
Citat från: "mac"Citat från: "zupe"Var och skruvade lite till nyss.Flyttade upp baklyset och satte fast skylten. Passade även på att kapa bort fästet tiäll skylten som stack utför skylten . Mycket snyggare med lyset högst upp. Varför har de inte satt det där med engång.Fixade glappet i "färddatorn" var bara en sladd som som var lös. Men någon tuta hittade jag inte. Sladden till tutan hängde lös och dinglade för sig själv. Har ni tuta och vart sitter den isånna fall?Flyttade även nålen till näst mest. Fick betydligt bättre gasrespons. Vilket läge är bäst att köra på? Ska man köra på max eller mitten?Min atv hoppar som fan också. Tror det är däcken som är orunda. Hur pass orunda var dina Mac? KAn det vara värt att se om man kan få nya på garantin?mina var feltillverkade..även fälgarna är skeva men efter nya däck och balansering så funkar det kanon.. testa balansera först o se om det blir bättre! tutan sitter under lyset.. testade ett 132 munstycke först men kunde inte gasa fullt fick för mycket soppa..kör med 110 nu funkar perfa.vilket märke på munstycket? fick du ny däck & fälgar på garanti? eller köpte du? & till vilket pris?
Är också intresserd av att vetta vad man ska ha för munstycke, dimention, gäng osv... Eller passar alla? vat sitter det?Har aldig mekat med fyrtakt förut. (tvåtakt var ju typ 10 år sedan man hade).Kan man inte bara höja nålen ännu mera? Typ lägga en bricka under så den höjs annu mer. Eller är det bätter med ett riktigt munstycke?Eller har inte nålen och munstycke något med varandra att göra??Hade bort lyset för det pekade upp itaket, men jag kunde inte se någon tuta. Jag tror de har glömt min tuta. Får väl testa att balansera hjulen. Men lite surt att slänga ut 400-500 om det inte hjälper.