Anade nästan det! Blir lika mycket/lite effekt som på en bil! =) Ljudet!Ska bli skojj att hårdtesta den på snön och se om det är värt att lägga en tusing till på dubb! Vet inte om möstret på däcken tillåter dubb ens?!Har börjat fundera lite på oljebytena om jag ska låta den gå på tomgång i 20-30min och tömma ur org oljan eller om man ska byta på en gång! Lär ju vara en hel del spån i oljan från början! Var och köpte 10-40olja (mineralbaserad) för både våt och torrkoppling idag som jag tänkte köra på!Hur har du gjort Mac med oljebytena?//Daniel
Någon som har fått hem sin hjuling som kan beskriva OCH skicka bild på hur fjädern ska sitta på choken... tog isär förgasarn i går och gjorde rent den och under demont fick jag fjädern till choken som sitter med en skruv i förgasaren flygandes i handen så jag såg inte hur den var placerad innan den togs bort... Om någon har möjlighet att på enklaste sätt ta kort med sin mobilkamera på hur det ser ut när den sitter på plats och kan skicka 3 mms i olika vinklar på choken på förgasarn till min mobil.. PM:a mig så skriver jag mitt mobil nr till Er.Tack på förhand!/NOVA
Hur mycket är det att skruva ihop på dom här maskinerna när dom levereras?? Blev tillfrågad om jag kunde hjälpa till med det på en Road extreme som skulle komma nästa vecka. Såg i början av den här tråden att det tog 2.5-3 timmar. Antar att det är lite mer än att bara skruva på hjulen då...
Någon i närheten av skara som köpt en?
Trodde inte du skruvade med kinser :wink: