Askalas!! ser sygg ut!! fina detaljer!! Mac var det där org luftfiltret eller har du bytt??Fick som sagt hem rullgasen och märkte att jag tagit orange färg på handtagen.... :oops: menmen tur att hjulingen är svart och inte gul! funkar nog bra ändå!! då ser jag ju iaf vem som är min om det skulle bli någon träff framöver...heheh//Danne
såg nu i efterhand att den inte orange utan röd så det går väll nånn väg iaf! jo glömde nog men ids inte byta! kanske får bli trändsättare istället
såg nu i efterhand att den inte orange utan röd så det går väll nånn väg iaf! jo glömde nog men ids inte byta! kanske får bli trändsättare istället Var org filtret också ett öppetkoniskt??
Köte mitt efter Mac´s rekomendation på atvhuset! länken finns längre bak i tråden!/D
Citat från: "mojjemu"Köte mitt efter Mac´s rekomendation på atvhuset! länken finns längre bak i tråden!/DÄr det jag som är blind..har suttit nu i 10 min å letat men inte hittat länken,nån som vet länken?
står det megagroup.se på sidan av sadeln på bilderna eller är de jag som ser fel?
Citat från: "pirre7"Citat från: "mojjemu"Köte mitt efter Mac´s rekomendation på atvhuset! länken finns längre bak i tråden!/DÄr det jag som är blind..har suttit nu i 10 min å letat men inte hittat länken,nån som vet länken?http://www.atvhuset.se/Shop/Index.php?ArtId=U-513
Citat från: "mojjemu"såg nu i efterhand att den inte orange utan röd så det går väll nånn väg iaf! jo glömde nog men ids inte byta! kanske får bli trändsättare istället Var org filtret också ett öppetkoniskt??hmm ja och nej..den är konisk om jag minns rätt, men inte helt öppet då den sitter intryckt i en burk.
Citat från: "mac"Citat från: "mojjemu"såg nu i efterhand att den inte orange utan röd så det går väll nånn väg iaf! jo glömde nog men ids inte byta! kanske får bli trändsättare istället Var org filtret också ett öppetkoniskt??hmm ja och nej..den är konisk om jag minns rätt, men inte helt öppet då den sitter intryckt i en burk. Märkte du någon skillnad eller "råmade" den bara mera?Hur värkar däcken vara på snö underlag??//Daniel