Hittade denna i dag på blocket ser ut att vara samma motor och dämpare men lite annat chassie. Någon som vet mera. Priset verkar ju intressant iallafall.
skrev just d i mitt inlägg
hejsan!har vart idag i västerås å hälsa på morsan å då passade ja på å testa denna badboy å tycker den gick bra ..har även testat en smc 300 å tycker att de gick ganska lika både i acc å i körkansla så för mig blir de nog att köpa en badboy ist eftersom en smc 300 gick likvärdigt men den kostar 3 gånger mer än badboy så ska antagligen beställa en nu snart ja gillade den verkligen hoppas ni andra me blir nöjda me den å deppa inte detta e en kul maskin när ja testade den på 2:an lr 3:an's växerl var ja uppe i 70 ganska snabbt sen var man tvungen att bromsa hehe..å angående motorn e de en honda kopia som alla andra kina å tahiland's atv e.smc's motorer e också kopier från honda så e antagligen typ samma kvalite.å alla har emot kina atv visst de e billiga å kina e känd för att de har dålig kvalite men nån gång måste de få bra kvalite me;)bara att kolla på kinas bilar ibörjan kunde du få en ny sån för 70.000 å kvaliten e sådär på dem men idag så får du ge lkika mycket för en kina bil som vilken annan som helst..så ja tror allt på den där maskinen hehe mvh/marcus
Tror inte att johan försöker att lurars dock, men förstår din illska! Det som är viktigt om dom ska bänka masikinen är ju att visa upp bänknings papper både före och efeter om det ska vara trovärdigt!Men om dom har provat köra mot en annan maskin med 13hk och denna går mycket bättre så har jag svårt att tro att den ligger på bara 13hk!!Jag kommer iallafall köpa denna den och testa själv för svågern har en med ca 13hk så jag får väll rejsa på honom!! Tycker att pridet på maskinen är svårslaget med tanke på vad man får!!//Daniel