Ingemar!Ser ut att vara en fantastiskt bra och hållbar väska du har monterat bak på din Outlander!Var har du köpt den?pris?Och vad är det för fästen på den?Är det olika fack inuti eller helt "öppet"?Kan du skicka lite bilder på den?Obs! inte för stora bilder då jag sitter på uppringt internet!Du kan skicka tillking.cobra@telia.comMvhMats Jonsson
hmmm.... kanske ska flytta tillbaka min skyllt till orginalplatsen... http://static.garaget.org/gallery/archive/788/8115/788-53861.jpg
Citat från: "Bushmaster"Ingemar!Ser ut att vara en fantastiskt bra och hållbar väska du har monterat bak på din Outlander!Var har du köpt den?pris?Och vad är det för fästen på den?Är det olika fack inuti eller helt "öppet"?Kan du skicka lite bilder på den?Obs! inte för stora bilder då jag sitter på uppringt internet!Du kan skicka tillking.cobra@telia.comMvhMats JonssonHej boxen baka är orginal till bombardier och kostade 2995:- och när dom sattae fast denna så satt det bara med enkla aluminiumfästen som inte höll riktigt så jag har skruva fast den och är nog näst intill omöjligt att ta bort den..men det är åxså meningen att den ska sitta där..lådan är kanonbra och rymmer mer än vad man tror..det är inga fack i den utan det är helt öppen..så jag är nöjd med den och lagom modell till maskinen...Ingemar påWWW.NORRLANDSATV.DINSTUDIO.SE
Vet inte om du anser att du är erfaren och kan köra bra bara för att du slagit runt med maskinen 3 gånger. Du har aldrig funderat på att ändra ditt körsätt så du inte slår runt istället?Efter som jag kör mycket i terräng i mitt jobb så får vi gå kurser i körteknik, och jag föredrar nog att lyssna på utbildare med 20 års erfarenhet som samarbetat med elbolag, räddningstjänst osv, än en kille som slagit runt 3 gånger...Det säkraste sättet att köra brant uppför och genom diken är att gå upp i skoterställning, dvs att man sätter en fot bak i lastracket för stöd, och sen hänger så bra man kan över styret på maskinen.Då får man viktfördelningen helt annorlunda och kan köra mycket säkrare. Skulle det gå åt skogen kan man enkelt hoppa av åt sidan.