Ska det vara så då på en ny hoj?Är det priset man får betala för att man köper en billigare?
*L* OK, om jag åker ikväll så är jag nog framme till midsommar. Men tack ändå.
Citat från: "Velovice"Ska det vara så då på en ny hoj?Är det priset man får betala för att man köper en billigare?Jag tycker då inte att det ska va så oavsett pris.Jag har påpekat detta till min ÅF som har framfört det, men eftersom inte många verkar framföra sina problem till sin ÅF så händer det ju inget.Det är många ggr jag hört frasen "Lev med det, så är det på alla, det är priset osv osv" sen tillverkar folk eget nytt (som jag gjorde eftersom det blev dålig respons).Det pratas ju om en klubb/förening och kanske det kan göra att felen samlas så det blir mer genomslag, vad vet jag.
En svartlista skulle aldrig funka, det finns för många konkurenter som skulle sätta det i system att kasta skit på varandra , eller vad tror du ?
En polare har haft 2 st HD ...vad kalls dom nu... sport - nånting och dom var från -00 & -02, båda tappade muttrar CiteraEn svartlista skulle aldrig funka, det finns för många konkurenter som skulle sätta det i system att kasta skit på varandra , eller vad tror du ?Antagligen har du rätt Peter