är de nån som vill/kan/får köra idag/kväll? på grus å mack typ?
demontering av rullgasen. Och nej...jag vägrar skruva på rullgasen igen Beräknar att få tumgasen tis-ons nångång. Då blire åka av!
var det bara skit me rullgas alltså :?:
Körning någon dag till helgen?! Jag är grymt sugen! Dock måste jag ringa om andra servicen, är lite seg av mig...! Och Henke, om du läser, hälsar man inte på folk hehe ...mötte dig och en annan på fyris då ni svängde in mot Roknäs i helgen !...
Körning någon dag till helgen?!
Körning någon dag till helgen?Och Henke, om du läser, hälsar man inte på folk hehe ...mötte dig och en annan på fyris då ni svängde in mot Roknäs i helgen !...
Citat från: "Elin"Körning någon dag till helgen?Och Henke, om du läser, hälsar man inte på folk hehe ...mötte dig och en annan på fyris då ni svängde in mot Roknäs i helgen !...Körning/träff javisst nu är det dags.Jag har då semester 3 veckor till, å alla helger i aug. går bra.Sen har vi ju några från skellefte som vill hälsa på oss i "norr" så vi kan väl ordna nått så vi får hit dom å kör med oss. (alltid trevligt med nya maskiner å folk) Vi har ju snackat om att åka till Älvsbyn å köra där nån helg, så vi får väl se vad som kommer först. Där finns det ganska roliga marker att utforska.Ska lägga upp lite nya bilder (när tid kommer)från älvsbytrakterna då jag å mr service varit dit å rekat lite.(har ju funnits en del önskningar om att göra om träffen där).Jo nog hälsar jag på folk men man är ju inte så van att det kommer en hälsning när man sitter på hjulingen utan mest knytnävar . Bättre sent än aldrig hej,hej.Så kom med förslag på en träff, även tid å dag.mitt förslag är nu på söndag den 8MVHhenke - Lite sliten pga. att det har blivit minst 30 busiga mil på 2 dagar