Jag kommer från Byske söndag mitt på dagen ca kl 12-13 tiden.Jag är då gärna med om jag hinner.
Jag kommer från Byske söndag mitt på dagen ca kl 12-13 tiden.Jag är då gärna med om jag hinner.Å Kaxig hur var det med trädkramarmaskinen, (träden har nog slukat systemet)går det inte anv. org tillsvidare? (och leva med att ljudet är lite klenare)Det går säkert locka med mr service (svart dinli) Vilken tid blir det ungefär?Hoppas några nya åkare dyker upp, det har ju blivit några nya på stan har man ju sett.
Jaha, hur blir det imorgon? Någon fler som börjat nyktra till eller ;-) Jag är då grymt sugen på körning som vanligt...14 på McDonalds eller?Kom igen nu!!!
Citat från: "freddeboy"Jaha, hur blir det imorgon? Någon fler som börjat nyktra till eller ;-) Jag är då grymt sugen på körning som vanligt...14 på McDonalds eller?Kom igen nu!!!Jag kan efter kl 1500, ska jobba en stund i morgon! Går det skjuta på till kl 1500?? Eller ska jag hinna ikapp er sen?
Tjena grabbar!Vi är några från skellefteå så funderar på att åka upp till er i sommar och köra lite med er. Har ni planerat in någon träff under semestern som vi skulle kunna på hänga med på?Vi funderar på att sova över på kampingen eller något annat ställe så en tvådagars tripp vore inte dumt, Man vill ju ha så många mil som möjligt på fyrhjulingarna.Vet inte vem som håller i era träffar/körningar så ett pm till mig om kontakt person eller datum på planerade körningar skulle vara helt underbart.Kör lugnt och säkert på bakhjulen i sommar!Mvh David
Tjena grabbar!Vi är några från skellefteå så funderar på att åka upp till er i sommar och köra lite med er. Har ni planerat in någon träff under semestern som vi skulle kunna på hänga med på?Vi funderar på att sova över på kampingen eller något annat ställe så en tvådagars tripp vore inte dumt, Man vill ju ha så många mil som möjligt på fyrhjulingarna.Mvh David