Priset på maskiner verkar mer eller mindre standardiserat över hela Sverige. Nu har andra ställen kommit ikapp och också satt det nya priset på en 820LE EFI Eps. Vilket nu är 84.990:-Priser på reservdelar vet jag inget om dock. De är dock billigare på ett sätt.. Avstrypning kostade bara 995:- på Motorbiten. Detta har kostat betydligt mer på bla ATV Huset enligt lite Googlande. Vet folk om den 820LE vi har i Sverige är V2 maskinen som jag sett även utomlands? Just V2 maskinen verkar ha den uppdaterade motorn som nu dykt upp i 850XC. (jag är dock ej helt hundra på detta) Står det 2W91W på motorn så är det den gamla motorn.
När jag ställde frågan var dom inte intresserade då detta enligt dom inte var tillåtet med avstrypning.Hör iofs inte till denna tråd .
Med terrängregg för du köra på alla enskilda vägar "gul skylt med röd kant" så jo man får köra på väldigt många vägar
Är verkligen CF Moto 820 värt pengarna? Ser att 850 kostar från 104000 kr traktorreggad.
Min återförsäljare såg då att allt under ca 25 kmh görs med lågväxeln. Att sitta och konstant köra med lägsta möjliga hastighet med högväxeln sliter på kopplingen och även på den primära variatorn. Detta verkar gälla i princip allt med variatorn och inte vara Cfmoto. Jag är väldigt strikt med att hålla god fart i högväxeln.
Vad är det som säger att folk på egen vilja väljer att ta krångel och sånt, och sedan fortsätter köpa samma märke?
...Men att det är dumt att krypköra i högväxeln är nåt jag läst på otal forum för en mängd olika märken och då inte bara CFMoto.