Citat från: "klotsvenne" Citat från: "Brodiz":roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll:
Men dem kanske har en 20% på dinli men på extrem maskiner bara 5-10%
Citat från: "Tumult_79"Citat från: "klotsvenne" Citat från: "Brodiz":roll: :roll: :roll: :roll:Om Dinli är värda pengarna eller inte. Det argumenterar inte jag om. För det vet jag inget om. Jag äger ingen. Det jag argumenterar mot är såna jävla risiga inlägg som ni har lagt in här uppe. Du börjar gapa om att du minsann får tycka vad du vill om dinli. Det får du gärna göra för mig. Å jag har sagt flera gånger att jag förstår dig. Men inte fan kallar du väl ditt inlägg här uppe för att säga vad du tycker?Du skrev att du bara inte vill att andra ska drabbas. Å det skrev du så här. ... Men du kanske bara har svårt att formulera dig?Libba skrev: Ps! Klotsvenne gillar Dinli... Så fyndigt av honom... Klotsvenne hatar Dinli med all rätt. Det som är problemet är ju att han verkar hata alla som äger en Dinli också...
Men om Dinli vore så usselt som det här framställs här på detta forum, betvivlar jag att seriösa återförsäljare skulle välja att fortsätta. Jag tror att de Dinlis som råkat ut för mest problem har användts på ett sätt som ÅF inte tänkt sig.
snackade med en som säljer yamaha i dag å han berätta att det varierar från säljare till säljare men han hade 20% på sina men visst om ni som vill hacka gör det om ni orkar annars kan man skita i det o försöka glädjas med varann och muntra upp dom som har mer fel än andra o ha kul i gropen eller på vägen det är ju då min mening
Det är inte de här tre som är problemet. Du har hållit på så alldeles för länge med det tramsiga sättet. Jag vet att jag har brusat upp. Men det bara blir så. Jag tycker klotsvenne beter sig så barnsligt... Ja jag vet det gör jag också säger ni... Men det var han som började... :wink: