Låter iof konstigt att en så pass dyr maskin skulle ha tändlås av såpass dåligt kvalitet, kvaliteten är ju funktion och hur länge man har funktionen. Väl? Anar lite märkes-dyrkan ändå.
tändningslåset är inte av dålig kvalite, utan det är upplevd känsla. det är nåt helt annat att köra en suzuki honda eller yamma om du jämför med en taiwanes eller kines. den känslan går helt enkelt inte att jämföra (nu har jag själv inte testat polaris can am eller kawwa nåt mkt så jag kan inte uttala mig om dom) men skulle tro att känslan på dom också är riktigt bra. har ju sagt att jag skriver vad alla tycker, så att det inte blir orättvist på nåt sätt
Källa på att ferraris motorer bara håller 5k mil tack! Skärp dig nu vem är det som har "märkesdyrkan" egentligen?
vanliga diffpärrar som man väljker själv, och även i bakaxeln. men med enhjulsdrift tar man sig inte så långt
Har du en knapp för bak och en för fram då? Eller har jag förstått fel
Det var det jag menade Markus, att känsla och verklig kvalitet inte alltid hänger ihop. Alla gillar en Ferrari, dock vet få att deras motorer sällan håller mer än 5000 mil innan renovering.
Det tycker jag var en lite häftig sak. Dock så innebär det väll mer saker som kan krångla