ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Dinli (Moderatorer: Onlyhenke, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 05 eller 06?
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 [2] 3  Alla   Gå ned

Författare Ämne: 05 eller 06?  (läst 8306 gånger)

Utloggad Xtreame

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 447
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Xtreame
05 eller 06?
« Svar #12 skrivet: 7 november 2006 kl. 21:29:10 »
Om jag haft en Dinli?
Svar: Nej och kommer aldrig äga en heller...
Känns lite som rysk roulette att åka runt på en Dinli och invänta ett ev styrlås haveri.
Att du sedan försvarar Dinli med näbbar och klor tycker jag är bra!
Är du nöjd så låt folk få veta det... Argumentera gärna dina synpunkter!
Personligen är jag bara orolig för att folk med stora förväntningar på sin nya maskin och lån på banken blir tokbesvikna och får ett elände som tyvärr Dinli ägare haft.

Även om jag fick en gratis på prov skulle jag inte ändra min inställning. Varför? Jo felen finns där och går inte att få ogjorda.
Sen om jag har haft en Dinli eller ej har ingen betydelse, jag har bara vidare befodrat vad ägare skrivit på detta forum... Låter på dig som att dom ljuger!!!
Tror knappast att en LTZ eller en Raptor har samma typ av skitfel! Aldrig!
Men som i allt annat man får vad man betalar för!

Sen att det finns ÅF som beteer sig illa är tragiskt och dom ska bekämpas!
Anmäl till moderator   Loggat
Corvette Z06 -07 import, Till Salu!!!

Senast ändrad av Xtreame den Sön Jul 01, 1987 4:39 pm, ändrad totalt 129 gång

Utloggad Zyxx

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 130
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Zyxx
05 eller 06?
« Svar #13 skrivet: 7 november 2006 kl. 21:55:16 »
Men snälla du läs lite ovan vad jag skriver..
killen har ju dragit sönder sitt styrlås och sedan åkt ut på vägen och givetvis så har låset glidit in i sitt läge där det låser styret..  kan du klandra Dinli för detta...  killen borde ju inte ha tagit ut fyrhjulingen på vägen...  utan låtit en verkstad titta på det innan han börjat bruka den igen...

"Att du sedan försvarar Dinli med näbbar och klor tycker jag är bra! "
Det gör jag inte..  men folk gör en höna av en fjäder o fan vad snabbt det går.

Jag tor ju inte att du bara sitter och rulla tummarna med dina maskiner som du har och har haft..  nog har du oxå fått dra åt en skruv och bytat något som har gått sönder...  du kan ju inte komma och säga att dom är problem fria för då juger du..  det vet både du o jag...
Anmäl till moderator   Loggat
_____________________

Fake Raptor "660cc" såld
Dinli DMX 450 - Såld
Barossa 250 - Såld

www.framvagnsservice.se

Utloggad Libba

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2798
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Libba
05 eller 06?
« Svar #14 skrivet: 7 november 2006 kl. 22:10:12 »
Xtreme härligt att man kan hålla med dig.

Klart faan att det kan bli en dödsmaskin om det man läser. Broms ok hoppar av styrlås låser sig. Å nyper att lager i bak axeln i 115knyck så vet man inte vad som kan hända.
Sparka på du bara för på mig biter det inte. Jag ser skillnad på kvalitte å skit!!!. Har kört dinli å man behöver bara stiga upp en 7000spänn så har man en ltz som e 1000gånger mer kvalite. Fördelen med ltz är att vill man ha delar till den så är det snabbt fixat. Kul när folk behöver vänta 6månader på reservdelar till motorn. Men polaris/fuji motor har väl slut med reserv delar på fabriken?

Nej kör du ditt crapp!
Vi kvalitets människor snålar inte på 7000spänn å köper skit.

Kan hålla med om att det är en maskin med klipp i motorn. men det klippet i motorn ska ju inte innebära brända ventiler på en handful maskiner. Men man får det man betalar för OM MAN INTE KÖPER DINLI jävla överpriser är vad det är på dem maskinerna.
/ GOD NATT
Anmäl till moderator   Loggat
ltz 400
Alba Graphics Kit
Alba Performance Pipe Kit
Ac Racing Black - Black-Line Front Bumper (På väg)
Denton Steering Stabilizer
Ac Racing Wide Grab Bar
Full Body Skid Plate - Factory Suzuki
Sand Nuts - Quick Release
Alba Racing Case Saver
P

Utloggad sunfire

  • SKARA
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2385
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • HMF helsystem till salu, skicka pm.
    • Visa profil
sunfire
05 eller 06?
« Svar #15 skrivet: 7 november 2006 kl. 22:16:26 »
Citat från: "Xtreame"
Dinli är i stort sett bara skit!

Mina och forum insändares argument är:
-Usel detalj kvalite!
tex back speglarna går sönder direkt. Blinkersarna trillar av.
Kolla dekalerna vilket skit! ser ut som från en moppe i egypten.
-Bakaxeln brukar pajja!
-Styrlåset går i underfärd! Totalt Livsfarligt! =dödsmaskin!!!
-bromsar strular och gnisslar
-ventiler och kamkedja rapplar, dålig härdning i kamaxeln, cylinder foder skit.
-Dålig lack på ramen och även bitvis glömd lack, rostar mkt pga av det.
-Dåliga svetsar.
-Start relät pajjar!
-Kylar fläkten kan strula.
-Infästningar för skärmar osv vibrerar loss.
-Lager problem i svingen
-Dämparna är undermåliga och bör absolut inte användas på crossbana.
-Bussningarna sving och A-armar, dålig kvalitet.
-Vid ny köp måste alla muttrar, bultar, skruvar efter dras, då dom sitter dåligt!

Listan kan göras längre men jag orkar fan inte skriva mer!!!
Källa: Detta forum!!! Och skrivna av Dinli ägare!
Leta själv så kommer du hitta samtliga argument här på forumet...

Detta är ju direkt kopierat från en tråd på atv.skoter.se så det borde inte vara så värst jobbigt att skriva... :roll:
http://www.atv.skoter.se/scripts/forum_show_thread_atv.php?f_thread_head_id=69053

För övrigt så har jag lagt ner att "försvara" Dinli, trots att den jag hade fungerade utmärkt.
Anmäl till moderator   Loggat
...men jag kan ha fel...


Utloggad geeeeeky

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 143
  • Total likes: 0
    • Visa profil
geeeeeky
05 eller 06?
« Svar #16 skrivet: 7 november 2006 kl. 22:34:38 »
Det är synd att det ska bli så dj**la tjaffsigt, ta inte åt er så mycke!
Själv börjar jag bli nöjd, men det har varit många resor till åf!

kör så de ryker!   :twisted:
Anmäl till moderator   Loggat
HOST-GRYLL HOPPERS STOCKHOLM

Utloggad Zyxx

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 130
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Zyxx
05 eller 06?
« Svar #17 skrivet: 7 november 2006 kl. 22:41:32 »
Citat från: "Libba"
Xtreme härligt att man kan hålla med dig.

Klart faan att det kan bli en dödsmaskin om det man läser. Broms ok hoppar av styrlås låser sig. Å nyper att lager i bak axeln i 115knyck så vet man inte vad som kan hända.


Du skriver ju själv hur du fått reda på saker o ting om dinli... " kan bli en dödsmaskin om det man läser. "

Du har inte förklarat var du fick ifrån " Inte faan ska man köpa en döds maskin "   killen som fick i låset under körning...  han har ju tydligen tummen mitt i näven..

Bromsok hoppar ju inte av av sig själv..  man måste ha översyn på sin maskin lite då o då annars har man inte på vägen att göra..

Att lagerna går sönder kan du oxå läsa på forumet att de oftast beror på att man tvättar av bakaxlen med högtryck och då trycker in skit i lagerna..  och vad tror du händer då..  och inte är det bara Dinli som har detta problem...  : ) om man nu kan kalla det för ett problem ( Handhavandefel )

Hoppas du kan sova gott...
Anmäl till moderator   Loggat
_____________________

Fake Raptor "660cc" såld
Dinli DMX 450 - Såld
Barossa 250 - Såld

www.framvagnsservice.se

Utloggad Edholm

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 220
  • Total likes: 1
    • Visa profil
Edholm
05 eller 06?
« Svar #18 skrivet: 7 november 2006 kl. 22:54:11 »
Citat från: "Zyxx"
Men snälla du läs lite ovan vad jag skriver..
killen har ju dragit sönder sitt styrlås och sedan åkt ut på vägen och givetvis så har låset glidit in i sitt läge där det låser styret..  kan du klandra Dinli för detta...  killen borde ju inte ha tagit ut fyrhjulingen på vägen...  utan låtit en verkstad titta på det innan han börjat bruka den igen...

"Att du sedan försvarar Dinli med näbbar och klor tycker jag är bra! "
Det gör jag inte..  men folk gör en höna av en fjäder o fan vad snabbt det går.

Jag tor ju inte att du bara sitter och rulla tummarna med dina maskiner som du har och har haft..  nog har du oxå fått dra åt en skruv och bytat något som har gått sönder...  du kan ju inte komma och säga att dom är problem fria för då juger du..  det vet både du o jag...


Det är uppenbarligen mig du pratar om och du vet inte hela sanningen. Styrlåset gick sönder stunden innan mitt tillbud inträffade, och jag var en bit hemifrån. Dinli-verkstäder, växer inte på träd direkt i Östergötlands län. Väl hemma rev jag såklart bort det omedelbart.

Att styrlåset ens går sönder som om det vore gjort av sockervadd är inte legitimt! När låstrumman följde med ut så gick låset lätt och fint, inget våld, och nysmort var det också just för att det INTE skulle kärva och ev. gå sönder/få avbruten nyckel. "Dragit sönder" lyder ditt begrepp, du får det att låta som om jag brukade en större mängd våld mot låset, vilket jag långtifrån gjorde.
 När man ser var det pajat på trumman så bedöms hela konstruktionen som undermålig. Brottsnittet är utom rimliga gränser. Klacken som manövrerar kolven var galet tunn.
Anmäl till moderator   Loggat
Friskt kopplat är hälften brunnet"

CF Moto Allroad 500 Wide ITP Edition

Dinli DMX 450 -06 (brorsans nu)

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • Moderator
  • *****
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
05 eller 06?
« Svar #19 skrivet: 7 november 2006 kl. 23:10:29 »
Det här är ju löjligt.

Bara för att många åf:are som säljer dinli är skräp och att en Importör/generalagent är skräp så är väl inte hela maskinen skräp.
Jag har ganska stor erfarenhet av båda generalagenterna och jag säger bara att en gör det inte lätt för dinli på marknaden.

Tänk om samma åf:are som säljer dinli skulle sälja,denna super, värsting, kvalitetsmaskinen suzuki som aldrig har några fel (harkel harkel magnesium kåpor som fräts upp av glykol och svingar som måste svetsas, nån som inte går rent på jämn gas).undra hur länge suzuki haft sin ltz ute på marknaden? är det någon som var med på den tiden när den släpptes och vet om den var helt problem fri?
Dinli har funnits snart ca 1,5 år på marknaden.

Min maskin har inte varit helt problemfri men min åf har varit det. Jag tycker att dinli 450 är en medelmaskin (har en tidig 05:a)
Tror många som köper en dinli vill ha en raptor men dinli står där med ryktet att den har mycket kraft i motorn och priset 40 tkr billigare säger väl allt. lägg bara 20 tkr på att förbättra 450 med diverse saker som plast bussningar, lager, blinkers och dämpare, en bok hur en motor funkar och om den går för snålt vad som kan hända. (vissa åf:are vet nog inte det heller tyvärr. dom har ju inte varit åf så länge kanske)
I grund och botten så kommer motorn från fuji (polaris anv. samma). Finns nedfodringskit till predatorn.
Om man tittar på motorn på en predator och sedan tittar på en 450 Dinli så ser väl alla att det är en likadan motor som sitter där.
Så nu tycker jag det går att lägga ner det här tjafset och hjälpa varandra på så bra sätt som möjligt.
Dinli behöver förbättra vissa saker på sina maskiner men räkna med att dom går upp i pris eller så får man förbättra dom själv. Ett tips jag har till   importörerna är att ta bort allt som går sönder direkt och montera dit mera stabila delar, så att man slipper irritera sig senare på sånt man vet går sönder.  (vem köper en volvo om man vet att blinkers och backspeglarna går sönder efter några mil?)
Så alla dinli ägare ligg på eran åf och till alla som tänker köpa en dinli välj en Seriös åf titta inte bara på priset (har nog jag skrivit det förr)

oj vad det blev långt inlägget.


Hoppas jag inte trampar på några ömma tår med mitt inlägg :D

MVH
Henke
(och jag äger faktiskt en DINLI 450 som jag kört snart 400 mil med) Är fortfarande nöjd med min maskin. (ler varje gång jag kör åt hur bra den går)
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Zyxx

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 130
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Zyxx
05 eller 06?
« Svar #20 skrivet: 7 november 2006 kl. 23:19:05 »
Jupp det är tyligen dig som jag skriver om

Något har ju hänt innan du körde vidare..  om det nu är något fel på ditt lås så måste du ju begripa att det kan inträffa något med det och kontrolera vad som är fel och vad som kan hända...  o INTE bara gasavidare sladda o ha kul.

Nu hade du ju tydligen tur i oturen ändå..  o så springer du hem o börja gnälla över att låset gick i under körning..  klart som F__N att det kan blir så här tänk till lite innan ni gör något som detta..  

Du kunde lika gärna kört på någon annan som hade blivit lidande av ditt misstag...  

Jag tycker ju inte att du är en ond mäniska för det och ta inte illa upp för det jag skriver jag bara måste få vädra av mig om vad folket HAR läst på sig om just Dinli så det är inget ont menat om dig Edholm....

Men rätta mig gärna om jag har fel.

Hoppas du får lika mycket nöje med din som jag har med min Dinli.. :wink:
Anmäl till moderator   Loggat
_____________________

Fake Raptor "660cc" såld
Dinli DMX 450 - Såld
Barossa 250 - Såld

www.framvagnsservice.se

Utloggad Veyron

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 436
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Veyron
05 eller 06?
« Svar #21 skrivet: 7 november 2006 kl. 23:49:00 »
börjar snart bli less detta dinli snack... MÅSTE det starta en ny diskussion VARJE gång någon ställer en liknande fråga?? Om jag själv ska uttrycka min egen mening så skulle jag satsa på ltz för att det helt enkelt ÄR bättre än dinli därav ett dyrare pris. Jag hävdar inte att dinlin är dålig och den må ha hållit för många men suzzin är klart bättre, man får vad man betalar för!
Måste också påpeka att det nästan känns ironiskt när dinliägare skriver om hur kass maskinen är i en tråd för att försvara den i en annan.

SÅ KÄNNER JAG!

MVH/Jonas
Anmäl till moderator   Loggat
olaris sportsman 500-05 fjärrstyrd warn winsch, glacier plowsystem.
kazuma dingo 150-04 bara allmänt ful å trasig.
Yamaha Vmax 600 xtc-97 styrhöjare, hkmatta, plastskidor, svart huv.

Proud Member of YoungBloodSquad

Utloggad Xtreame

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 447
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Xtreame
05 eller 06?
« Svar #22 skrivet: 8 november 2006 kl. 06:31:24 »
Citat från: "sunfire"
Citat från: "Xtreame"
Dinli är i stort sett bara skit!

Mina och forum insändares argument är:
-Usel detalj kvalite!
tex back speglarna går sönder direkt. Blinkersarna trillar av.
Kolla dekalerna vilket skit! ser ut som från en moppe i egypten.
-Bakaxeln brukar pajja!
-Styrlåset går i underfärd! Totalt Livsfarligt! =dödsmaskin!!!
-bromsar strular och gnisslar
-ventiler och kamkedja rapplar, dålig härdning i kamaxeln, cylinder foder skit.
-Dålig lack på ramen och även bitvis glömd lack, rostar mkt pga av det.
-Dåliga svetsar.
-Start relät pajjar!
-Kylar fläkten kan strula.
-Infästningar för skärmar osv vibrerar loss.
-Lager problem i svingen
-Dämparna är undermåliga och bör absolut inte användas på crossbana.
-Bussningarna sving och A-armar, dålig kvalitet.
-Vid ny köp måste alla muttrar, bultar, skruvar efter dras, då dom sitter dåligt!

Listan kan göras längre men jag orkar fan inte skriva mer!!!
Källa: Detta forum!!! Och skrivna av Dinli ägare!
Leta själv så kommer du hitta samtliga argument här på forumet...


Detta är ju direkt kopierat från en tråd på atv.skoter.se så det borde inte vara så värst jobbigt att skriva... :roll:http://www.atv.skoter.se/scripts/forum_show_thread_atv.php?f_thread_head_id=69053
För övrigt så har jag lagt ner att "försvara" Dinli, trots att den jag hade fungerade utmärkt.


Är faktiskt JAG och min kusin som skrivit detta på just atv.skoter dock genom min kusins konto, då jag själv inte har konto där. Kollade på detta forums inlägg och samlade ihop dom på atv.skoters sida.
Min kusin jobbar som försäljare med just quad och skoter och dom saluför inte Dinli pga av allt strul.
Anmäl till moderator   Loggat
Corvette Z06 -07 import, Till Salu!!!

Senast ändrad av Xtreame den Sön Jul 01, 1987 4:39 pm, ändrad totalt 129 gång

Utloggad mantafredde

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 585
  • Total likes: 0
    • Visa profil
mantafredde
05 eller 06?
« Svar #23 skrivet: 8 november 2006 kl. 18:34:07 »
bara undrar en sak...

hur kommer det sig att det är så många andra än dinli ägare som yttrar sig om hur "dålig" maskinen är så fort det kommer på tal här i DINLI forumet??

ska försöka reda ut lite av det Xtreame skrev...
 
"Dinli är i stort sett bara skit!"    jasså? inte enligt mig med flera....    
 
"Usel detalj kvalite!  
tex back speglarna går sönder direkt. Blinkersarna trillar av."  kallas barnsjukdomar hos ett litet företag på 1,5år....

"Kolla dekalerna vilket skit! ser ut som från en moppe i egypten." dekalerna kanske kommer från egypten?

"-Bakaxeln brukar pajja!"  jag har bytt mina lager vid 320 mil, polarens ltz böts vid 190 mil, en annan polares gasgas rasade helt vid 170 mil min kymco kxr 250 rasade vid 210 mil 3 andra kxr rasade mellan 110-300 mil så jag tycker dinli har hyffsat bra lager! desutom 4st istället för ltz:ans 2 lager...

"-Styrlåset går i underfärd! Totalt Livsfarligt! =dödsmaskin!!!" sant det kan gå riktigt illa! inget tvivel men ta den skiten då när den seriösa återförsäljaren ringer o säger att man ska göra det då!!!
 
"-bromsar strular och gnisslar" jag har bytt belägg bak 1 gång! på kymcon böts det 5 gånger på 200 mil!!!   viss skilnad...

"-ventiler och kamkedja rapplar, dålig härdning i kamaxeln, cylinder foder skit."  hmmm.... vart kom det där med dålig härdning ifrån? och cylfoder??
 
"-Dålig lack på ramen och även bitvis glömd lack, rostar mkt pga av det." visst det köper jag! lacka kan jag göra själv om det skulle fattas...
 
"-Dåliga svetsar."  inte märkt någonstans! har ändå kikat på fler än min...

"-Start relät pajjar!" pajade på polarens gasgas 2:a dagen! ingen gnäller på gasgas...
 
"-Kylar fläkten kan strula."    min funkar kanon!
 
"-Infästningar för skärmar osv vibrerar loss." det är en enstånka! räkna med vibrationer!!!  obs! mina stag är hela!!!!
 
"-Lager problem i svingen"   jasså?

"-Dämparna är undermåliga och bör absolut inte användas på crossbana."
håller med till 100% jag köpte min för jag ska inte ut på nån crossbana!!!
 
"-Bussningarna sving och A-armar, dålig kvalitet."  inte bara dålig kvalitét! fruktansvärt dålig kvalitét!!!
 
"-Vid ny köp måste alla muttrar, bultar, skruvar efter dras, då dom sitter dåligt!" det görs även på nya nissan, kia, huyndij (?) jepp och andra bilar! samma sak där...  enstånka ger vibrationer! vibrationer gör att saker lossnar!!!  nån som kört en huskvarna 510? allt fullkommligen rasar den från den!!!


va bara tvungen att ge lite svar!

kom på det att antagligen är min dinli ett måndags ex eftersom att många saker på den listan har jag aldrig råkat ut för eller ser som rent slitage!
 
tänk på att vara snälla nu för jag har haft en jävla vecka och är otroligt lättretlig just nu!!!!!!!     :twisted:
Anmäl till moderator   Loggat
"den som aldrig prövat vet inte om det funkar!" 
suzuki ltz400 "atv-edition"
dinli dmx 450  -06  SKROT!!!!
opel manta 3,0 dubbel turbo urspårat projekt...
opel commodore -67 3,0...

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 [2] 3  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Dinli (Moderatorer: Onlyhenke, Rickard Marklund) »
  • Ämne: 05 eller 06?
 


Online just nu.

681 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 705. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info