Också intresserad av en sådan bild. Vore ju schysst för passageraren att få armstöden, men det blir ju ryggstöd på ryggstöd haha.
Bilder? Kan ju vara intressant för andra 550 ägare att se!
sen tänkte jag höra om någon har erfarenhet av släpkärran på jula (den större av dom)http://www.jula.se/catalog/bil-och-garage/transport/slapfordon/slapkarror/slapkarra-707036/ känns mkt å köpa en vagn för 6000:- när denna vagn finns och behovet är att den kommer att användas sällan
En box kan vara jäkligt användbar. Så här ser det ut på min gamla Can-Am (se bilderna). Jag var jäkligt skeptisk först men insåg snart hur skönt det är att få med sig lite jox.Boxen är någon simpel standardlåda som jag sett under lite olika varumärken. Har gjort egna mellanväggar i plyfa, satt i lite fästen och lagt i gummimatta så grejerna inte så leva ett så hårt liv. Inventeringslistan ser ut så här idag:Lång och kort dragstropp plus en ryckstroppSpännbandHopfällbar sågHopfällbar spadeMultitoolLiten verktygssatsStartgas (för att tvinga på ev. avkrängt däck)Några buntbandSilvertejp5l bensindunkLiten smidig grill i väska, laddad med kol (sitter i locket på boxen)TändvätskaTvå tändare (har man bara en funkar den ju aldrig)Ihopfällbar jägarstol (sitter i locket)Bläckfisk (för att surra last på främre lastracket)FörbandskuddeHandskarPunkalagningssats med kolsyrepatronerTeleskopgrillpinne (sitter i locket)LED-ficklampa (sitter i locket)Trots att det är ganska mycket grejer är det gott om utrymme över för extra packning, hela det stora mittfacket är tomt i vanliga fall. Edit: Varför den ena bilden kom upp och ned begriper jag inte...
Om jag köper en likadan låda inreder du den då .
Så här ser det ut just nu, är inte nå snyggt när den sticker ut längre än lastracket. Det blir nog att ta bort original ryggstöd/handtag ändå. Hur skönt tjejen än tycker att det är haha!
Fler bilder tack! Gärna bakifrån så att man ser bredden på den också.Samt någon bild lite närmare.Ska också köpa en "box" till min CF 550, men vet inte vilken modell ännu.Ser inte så jäkla fränt ut kanske, men bra att kunna få med sig diverse grejer ut i skogen.Hur lätt var det att montera den?Tänkte på att våra rack ser lite speciellt ut.