Första servicen gjord å nu vid 25mil. Nu rök även brickan i variatorn när ja kom hem. Får se hur stor skillnad de blir. Har även lite rassel ja med. Ska kolla med motorbiten imorn om de är nått man gör nått åt.. Har även lite krångel med servon. Den slutar funka efter 1-1.5 mil, å felet kommer bara ibland.. suck!! självklart så kom de inte när den servades nyss men ja ska pä dom igen så dom fixar de!
Skulle tippa på att det är fjädrarna som håller ihop avgassystemet som skramlar. Dom är alldeles för mjuka och börjar vibrera vid vissa varvtal vilket gör att dom slår i avgasröret. Var så på min iallafall 😊
Tjenare Johannes (Cold Breeze) Nog tycker jag dom nya CF Moto modellerna ser iaf rejäla ut , hoppas att det kommer bli en maskin som kommer att fungera länge
Har ett litet mektips. Om du tycker att den är lite trög att växla så kolla wiren som går från fotbromsen. Min wire rörde sig knappt så jag justerade spelet på den och nu är det som att skära i smör när jag växlar. Törs till och med påstå att den är lättare att växla än min renegade som jag hade förr 😊
Törs till och med påstå att den är lättare att växla än min renegade som jag hade förr