120 hästar, men framför allt.... gubbruta!http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/andere-e-atv-990-supermoto-kirchlinteln/195946102.html?lang=de&pageNumber=13&__lp=14&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=atv&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Man kan inte ha allt, alltid... måste rotera prylarna lite!Hade den i tre år tror jag, men eftersom jag sista året bytt mc (eller ja... köpt en till) så blev den stående typ hela tiden, så både den och andra mc:n (Yamaha för övrigt!) sattes på Blocket.Semestern närmade sig och jag skulle med den till Balkan, fixade grönt kort osv (utanför EU) men minsann så mailade en galen norrman och ville köpa, han skulle komma direkt påstod han... jajo... han bodde på Vardö, det ligger ovanför FINLAND... snacka om långresa.längre dit än till Balkan, aja han kom och köpte utan att pruta en krona så jag fick åka mc till Balkan istället.Sen har jag inte haft nån vägreggad fyrhjuling.
Ja och så var det de här med tyskan!