ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Barn Quad & andra ATV's (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: I valet och kvalet mellan två maskiner
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1]   Gå ned

Författare Ämne: I valet och kvalet mellan två maskiner  (läst 8659 gånger)

Utloggad heddan

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
heddan
I valet och kvalet mellan två maskiner
« skrivet: 12 maj 2014 kl. 16:21:20 »
Min nu snart 9 åriga son har en 50cc Loncin sedan han var 3år, så nu börjar det vara dags att införskaffa en större maskin. Den nuvarande har gått klockrent förutom att jag har fått byta lite slangar och luftfilter eftersom gummit inte är av bästa kvalité.
Och då har jag fastnat för dessa två:
http://www.superbilligt.se/atv/atv-offroad-onroad/atv-125cc-loncin-quadsnake-automat-med-backvaxel-1
http://www.blocket.se/lulea/Dinli_110_cc___Prissankt_6000___52323731.htm?ca=1_9&w=3
Vårat krav har varit helautomat med back, elstart och gärna kick. Sedan skall maskinen var så låg och bred som möjligt för att öka stabiliteten.
Jag misstänker att Dinlin har något bättre kvalitet, men jag är inte rädd för att skruva så länge det inte blir motor/växellådshaveri.
Hur ska jag resonera när det gäller 2-takt kontra 4-takt? Sämre bottenvrid på 2-taktarn vid låga varvtal?
Jag läste någon som skrev att Dinlin har ett generalfel på startmotorn där några fjädrar lätt går sönder...
Är Dinlin värd nästan 5000:- till? Självklart vet jag att man får vad man betalar för. Dinlin har jag varit och klämt och kännt på flera ggr, men Loncin måste jag beställa så det blir lite att köpa grisen i säcken.
Eller har ni någon annan modell att rekommendera i denna prisklass och storlek, gärna så Quad-liknande som möjligt?
Ni får gärna ösa skit och beröm över dessa modeller så blir mitt val kanske lite lättare.
Anmäl till moderator   Loggat
Honda TRX500FA -08
Loncin 50CC -09

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #1 skrivet: 12 maj 2014 kl. 17:12:22 »
Vi har en hyosung 90cc, tvåtakt.

Den gillar mina grabbar starkt och jag tycker det verkar vara fin kvalitet jämfört med kineserna.
Dom kostade runt 20k nya...

Jag gillar ungarnas tvåtaktare, hade en fyrtakt ett tag. Kazuma 150cc... Mkt tråkigare...och med kineskvalitet.

Vi kollade lite på dinli förut, men som du säger så har dom ju haft lite problem. Och sen med deras rekonstruktion så känns det väl en smula osäkert med delar i framtiden och även andrahandsvärdet.

Suzuki lt80 är väl också ett alternativ. Bra grejer men ofta lite dyrare.

Mitt råd är att skippa kineserna och köpa lite bättre, gärna begagnat så blir det lite mer prisvärt.
Och köp skydd till grabben för pengarna du spar in.
Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad heddan

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
heddan
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #2 skrivet: 12 maj 2014 kl. 21:15:14 »
Jag måste bara rätta mig själv, sonen var 4år när han fick Loncin ATVn. Och nu blir våran andra son 4år i sommar så då tänkte vi låta honom ärva den ATVn.
Och som jag skrev så har jag inga dåliga erfarenheter av Loncin hittills. Sonen kör inte så extremt mycket så jag är nog inte beredd att betala nå mycket över 10.000:- om det då inte är nytt och av lite bättre kvalité. Det handlar mest om att bränna omkring på ängarna nedanför huset och att kunna följa med oss när vi tar en tur med Hondan på skogsbilvägarna i omgivningen. Dinlin var ju faktiskt så stor så man kan ha den som andra ATV åt frun också. Loncinen verkar inte vara speciellt mycket mindre den heller. Och som jag sa tidigare är jag inte rädd för att skruva heller, det är halva nöjet tycker jag...bara det inte blir kostsamma haveri på motor eller låda.
Så just nu lutar det mot en Loncin igen...om ingen här höjer ett varningens finger för just Loncins motor/låda...
Anmäl till moderator   Loggat
Honda TRX500FA -08
Loncin 50CC -09

Utloggad Pv544

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 4838
  • Total likes: 83
  • Kön: Man
    • Visa profil
Pv544
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #3 skrivet: 13 maj 2014 kl. 08:17:25 »
Står att den där loncinmaskinen gör 65km/h i maxfart.
35-40 tycker jag räcker gott på en barnmaskin.

Men det går väl att dreva ner, man vill ju att dom ska orka i lägre fart också. Alltså inte bara strypa gasen.

Polaris har ju fina småmaskiner också, 90cc. Kostar ju oftast kring 10 och uppåt.

En beg hyosung brukar dyka upp för 5-7000.

Sen att du inte är rädd att skruva är ju bra, aldrig fel att hålla efter maskinen.
Men en barnmaskin tycker jag ska vara pålitlig och säker, inte för snabb och ha fungerande bromsar och fjädring.

Inte alltid barnen uppskattar missad körning för att maskinen strular, och min uppfattning är att kineserna strular betydligt mer. Men det är vad jag tycker, och känner du mest för en loncin ska du köpa en sån.

Man har väl knappt någon garanti heller på barn/lekmaskiner. Så nyköp är väl inte så tryggt ur den synvinkeln heller.

Anmäl till moderator   Loggat
Can-Am Outlander 800XT -07
Can-Am Outlander 650XT max -07

tidigare: Linhai 300, Kymco mxu 300

Utloggad Mattismarkus

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2196
  • Total likes: 135
  • Kön: Man
    • Visa profil
Mattismarkus
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #4 skrivet: 13 maj 2014 kl. 08:31:10 »
jag har en Suzuki 90 cc till ungarna överlägsen kvalite, men tyvärr ingen backväxel
däremot så har jag planer på att sälja suzukin, och köpa en utv till barnen istället.
då kan dom åka med varann å så sitter dom bältade med bur
då är det samma sak där polaris har en som går lös på 50000kr sen finns det en kina 150cc för ca 22000kr med loncin motor.
jag har en liten 70cc loncin problemet med den är lager i bakaxeln samt bakbromsen motorn går som en klocka.
har även loncin motor i snöslungan och den går bra. så själva motorerna verkar funka bra, det är det runtomking som faller sönder.

men det går inte o jämföra suzukin med loncinen...
suzukin har mkt bättre fjädring bra lättanvända bromsar och mkt stadigare o stabilare...
Anmäl till moderator   Loggat
TGB1000LTX T3 beställd kommer utrustas med band samt IronBaltic V plog gen 2
TGB 600 med servo 580 mil  såld
Kör en Wildcat Trail 700 för tillfället såld
Honda rubicon 500 som bruksmaskin såld
Gick från kvalitetsmaskiner till en TGB 1000 såld
Har en king quad 750 2014 med extra allt såld
King quad 750-12 utan servo Farsans
Suzuki 90cc såld
Honda TRX420FPM-12 såld
Honda TRX500FPE - 13 såld
Yamaha (dresel) Grizzly 700 såld
TGB 450 såld
Linhai 300 såld

Utloggad composite wizard

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 162
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Tvåtakt såklart!
    • Visa profil
composite wizard
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #5 skrivet: 13 maj 2014 kl. 08:35:04 »
Jag skulle personligen välja Dinlin alla gånger.

Tvåtakts-motorn på den verkar vara en variant av Minarellis liggande motor som återfinns på en mängd scootrar vilket gör att eftermarknadsutbudet på motordelar är ENORMT. Brukar själv ta delar härifrån:
http://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/Yamaha/Jog-R-50-AC-air/
Startmotorn kostar bara några hundringar och är lätt att byta, så den skulle jag inte bekymra mej om så mycket.

Sedan erbjuder tvåtaktarna några fördelar mot fyrtaktarna då den tidigare nämnda är i princip helt underhållsfri, har bättre gasrespons, är lättare, och har stort trimpotential om inte originaleffekten räcker till -vilket brukar komma emot i takt med att barnen växer.
Avsaknaden av vridmoment på låga varv hos tvåtaktaren löser man enkelt genom att bestycka om variatorernas tillslagsvarvtal, växlingsvarvtal mm.
En Atv i denna storlek behöver inte ha så hög topphastighet då det korta axelavståndet i regel gör den nervös i högre hastighter, fast till minarellimotorn finns andra utväxlingar att tillgå om Dinlins fart mot förmodan inte skulle räcka till.

Grannen tröttnade på att meka deras Loncin och sålde den för att den allt som oftast behövde underhåll i någon form och som Pv544 skrev är det surt för barnen att stå och vänta medan pappa "ska bara.." innan de kan köra.

Mina barn kör förvisso en gammal Dinli 50-kubikare från nångång på 90-talet, men den har varit ett under av driftsäkerhet förutom då mina egna modifieringar förstås  :)
Rent mekaniskt är det enda jag behövt göra på den under tre års hårt användande, att sätta en ny skruv av dom två som håller bromsoket på plats.

Om tillgången på originaldelar känns osäker finns det snarlika delar på andra motsvarande maskiner som en normalhändig ändå kan få att passa.

Kolla gärna projekttråden.
Anmäl till moderator   Loggat
Har ingen utrustning att skryta om.

Utloggad heddan

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
heddan
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #6 skrivet: 13 maj 2014 kl. 08:48:05 »
Ni har helt rätt, 30km/h räcker gott och väl...
Bromsarna har jag inte upplevt vara några problem med, men däremot fjädringen på 50 kubikaren är ju inte dimensionerade för ett barn på 20-30kg, den är mer anpassad för mina 100 pannor.
Och jag har alltid resonerat tidigare att det lönar sig med kvalité i längden. Men Loncinen har faktiskt fått mig se att det finns billiga saker som inte fungerar allt för dåligt...
Blocket är bra men jag och min son har inte ro att vänta på att det dyker upp något bra där, och speciellt här i norra Sverige kan man ibland få vänta länge om man inte vill åka 20-30 mil enkel resa...då är det bekvämt att köpa nytt...
Men om jag gör en kovändning och tittar på märkesmaskiner så är Can-ams DS90X väldigt intressant...men då pratar vi om helt andra pengar, men frågan är om det i slutändan blir billigare om man räknar in andrahandsvärde osv...har sett begagnade för dryga 20.000:-
Hur står sig Can-am mot andra stora märken (Honda, Suzuki, Yamaha osv...)?
Anmäl till moderator   Loggat
Honda TRX500FA -08
Loncin 50CC -09

Utloggad MikeLeaf

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 396
  • Total likes: 6
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
MikeLeaf
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #7 skrivet: 13 maj 2014 kl. 09:43:16 »
Mina grabbar är 8 och 10 köpte en Loncin 150 Offroad till dom  ny i butik i somras, den var sänkt från 13995:- till 9995:-. Då var den hopmonterad . leveransservad och provkörd.

Måste säga att vi är väldigt nöjda med den maskinen , den gör 30 med gasskruven inskruvad. 
Den tål ju förare upp till 90 kg så dom kan säkert ha den en bra bit upp i tonåren har jag tänkt
 
Startar alltid direkt , inga problem har vi haft alls. Bara att köra och den har gått en hel del.

Dock har den ingen back.

Tittade en del på begagnade maskiner men de flesta var helt slutkörda , hitatde inget i 5-7000 kronor som var ok
och 10 var min maxgräns.


« Senast ändrad: 13 maj 2014 kl. 09:45:13 av MikeLeaf »
Anmäl till moderator   Loggat
CF Moto  500 Black Edition -13
Loncin Offroad  150 -13

Utloggad Mattismarkus

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2196
  • Total likes: 135
  • Kön: Man
    • Visa profil
Mattismarkus
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #8 skrivet: 13 maj 2014 kl. 09:56:57 »
can ams ds 90 ser helgrym ut riktigt bred o stadig, samt även backväxel.
kollade på en sån i somras
Anmäl till moderator   Loggat
TGB1000LTX T3 beställd kommer utrustas med band samt IronBaltic V plog gen 2
TGB 600 med servo 580 mil  såld
Kör en Wildcat Trail 700 för tillfället såld
Honda rubicon 500 som bruksmaskin såld
Gick från kvalitetsmaskiner till en TGB 1000 såld
Har en king quad 750 2014 med extra allt såld
King quad 750-12 utan servo Farsans
Suzuki 90cc såld
Honda TRX420FPM-12 såld
Honda TRX500FPE - 13 såld
Yamaha (dresel) Grizzly 700 såld
TGB 450 såld
Linhai 300 såld

Utloggad heddan

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
heddan
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #9 skrivet: 13 maj 2014 kl. 10:19:23 »
Jag har också tittat på Loncins 150cc Offroad, den går nu också att få tag i för strax under 10000:-, Loncin verkar ta ut mycket mindre effekt ur sin 150cc än många andra noname-tillverkare. Vilket borde tyda på större marginaler och bättre hållbarhet. Bara synd att den inte har back, annars hade jag nog redan beställt den.
Can-ams DS90X är ju rågrymm, med en sådan så blir jag avundsjuk på sonen. Och den har allt det jag/sonen önskar. Frågan är om man har en sådan i 10-15år så kanske den har billigare totalekonomi än en billig kines...den lär ju gå att sälja för en hyffsad peng också.
Anmäl till moderator   Loggat
Honda TRX500FA -08
Loncin 50CC -09

Utloggad MikeLeaf

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 396
  • Total likes: 6
  • ATV eller Fyrhjuling?
    • Visa profil
MikeLeaf
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #10 skrivet: 13 maj 2014 kl. 11:03:25 »
Citat från: heddan skrivet 13 maj 2014 kl. 10:19:23
Jag har också tittat på Loncins 150cc Offroad, den går nu också att få tag i för strax under 10000:-, Loncin verkar ta ut mycket mindre effekt ur sin 150cc än många andra noname-tillverkare. Vilket borde tyda på större marginaler och bättre hållbarhet. Bara synd att den inte har back, annars hade jag nog redan beställt den.
Can-ams DS90X är ju rågrymm, med en sådan så blir jag avundsjuk på sonen. Och den har allt det jag/sonen önskar. Frågan är om man har en sådan i 10-15år så kanske den har billigare totalekonomi än en billig kines...den lär ju gå att sälja för en hyffsad peng också.

Själva storleken på maskinen är ju rätt viktigt (inte motorstorlek)  den 125:an tycker jag spontant känsn lite liten om Du ska tänka ett par år framåt?  Dom växer ju så det knakar.

Mått 93x95x144cm sitthöjd 68 cm. 

Min 150 är  90x103x168 sitthöjd 74 cm.

På Superbilligt är det väl denna som är jämförbar i storlek om Du är sugen på att köpa därifrån

http://www.superbilligt.se/atv/atv-150cc-ranger-automat-1

« Senast ändrad: 13 maj 2014 kl. 11:05:46 av MikeLeaf »
Anmäl till moderator   Loggat
CF Moto  500 Black Edition -13
Loncin Offroad  150 -13

Utloggad heddan

  • ATV Nybörjare
  • **
  • Antal inlägg: 5
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
heddan
SV: I valet och kvalet mellan två maskiner
« Svar #11 skrivet: 13 maj 2014 kl. 12:26:55 »
Jo jag har tittat på den också. Den har även växelspak och inte fotväxel som jag tror är ett plus. Och kickstart vilket är bra när batteriet är slut, som händer allt för ofta.
Jo jag har bara tittat på fysisk storlek, så låg och bred som möjligt har varit mina krav. Motorn upplever jag ofta är i största laget på de flesta Barn-ATV jag har provat... 50kubikaren vi har tycker jag går farligt fort t.o.m. för mig själv...
Min ämnesrubrik om 2 maskiner har nu nog utökats till närmare 10st att välja mellan...
Anmäl till moderator   Loggat
Honda TRX500FA -08
Loncin 50CC -09

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1]   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Barn Quad & andra ATV's (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: I valet och kvalet mellan två maskiner
 


Online just nu.

702 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 714. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
  • Högdahl: 🍻🍺
    9 mars 2023 kl. 14:10:18
  • Jennil: Hej någon som har plast kåpor till suzuki lt250r? Helst 1986? Men funkar mellan 85-92 maila mig isåfall, ultra_jens@hotmail.com
    18 februari 2023 kl. 09:40:29
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info