1.1 bar är inte för mycket, i mina asfaltsdäck kör jag det, farsan har 1.3bar i sina däck, de blir mindre känsliga på väg med mer tryck då man får lite mindre kontaktyta.
Hade det inte varit bättre att spara 6200kr och låta din åf fixa nya däck?
Serviceverkstaden anser inte att dom har gjort något fel !:)Atvhuset ser det som yttre åverkan därför vägrar som stå för det ! Sen tycker jag orginalfälgarna är skitfula så skulle endån köpa nya !😃 så både jag o nej haha
SÅ det var någon annan som fyllde i all den där luften?Detta ser ju inte bra ut tycker jag.Alltid varit nöjd med Atvhuset tidigare men detta kändes lågt.
Du ser lättare om du skruvar av fälgarna och kolla på hur hubben snurrar.då ser du direkt om den är sned
Det är skitsamma om du ändå tyckte fälgarna va fula och tänkte köpa nya.Du hade kunnat ha kvar dem andra som reserv eller sälja dem till någon för en rimlig peng så hade någon annan varit glad ett bra tag.Men nu har dem förstört dina däck och repat din maskin och säger att det är yttre åverkan, vilket det inte är eftersom dem verkar ju helt okunnigaPumpar dem 2.5 bar i dina däck så dem går sönder samt repar din maskin så ska du ha ersättning eller likvärdiga ersättnings delar för det som skadats.Men nu har dem förstört dina däck och repat din maskin och säger att det är yttre åverkan, vilket det inte är eftersom dem verkar ju helt okunniga.Tycker du borde ta kontakt med konsument verket.Det är i stort sett bedrägeri dem gör där genom att neka att det inte va dem när det uppenbart är dem som pumpat sönder däcken.Det är inte bara för din egna skull du gör anmälan, det är för alla andra som kanske blir lurade av dem när dem går dit för dem tror det är seriös firma och förväntar sig proffs hjälp som de betalar för.