På ett sätt är det förlåtligt att en bil rostar bort efter 28 år i tjänst
Denkte ta lite försiktigt på denna gången o vågade inte säga :Har en FORD me
Nä, nu är jag här igen, framförallt för att diskussionen har spårat ur.Ts frågar om han ska välja maskin A eller maskin B. Då kan vi ju inte tipsa om maskin C och D. Även om de är jättefina så gäller frågan A eller B.Om ts har tänkt lägga pengar som räcker till båda sorterna kan man ju gå vidare och titta på hur lätta de är att äga.Prova t.ex. att googla fram en elritning på de båda maskinerna. Prova att kolla serviceverkstäder. Ring dem och fråga lite hur de ser på saken. Att gå på tips i denna tråden är ju totalt livsfarligt, för här verkar ju all möjlig dynga kunna spridas.Att det finns diskussionsforum och tipsvideor till förbannelse för Maskin A att hämta information ur, medan Maskin B ger massa konstiga träffar på all möjlig skit när man söker, kan ju vara en sak att väga in.Men jag säger det igen. Köp för allt i världen inte en kvalitetsmaskin som du vet det finns delar och kompetens på, satsa på den nya uppstickaren. Du sparar ju pengar!
Perfekt nu är vi igång igen (vinkelmästarna är igång)Ok så nu får man inte gå ifrån om vad tråden först handlade om för maskiner, kanske bara gäller mig som ifrågasätter men ni andra får skriva om helt andra tips på maskiner.... jajaSkriver bara, läs historiken och läs inte längre i tråden än hit, resten är helt oviktigtOver and out
Undra om TS blivit nöjd med alla konkreta svar? Känns som ni tappade honom/henne för ett antal sidor sedan
Vinkelmästarna tipsar iaf inte om sämre maskiner för samma pengar!Våga prova något annat nångång så kanske till och med du inser att finns bra maskiner.
eftersom den här tråden nu har spårat ur totalt och blivit en pajkastartråd så tänkte jag på en sak, om man har 30 tusen att lägga på en maskin så vilket skick får man en märksmaskin?ltz finns det för tillfället en som ligger ute för 30 eller mindre medans det finns ett gäng med tex dinli inom den budgeten.En tanke från en ej insatt