+ uttag för luft under sadeln, perfekt när det behövs luft till däck mm. bara ropa på en XMR
Var och provkörde en AC 1000 XT idag och tyckte den var riktigt trevlig, precis innan provkörde jag en CA 1000 så det är mellan dom jag jämför !Det bästa med AC 1000 maskinen är helt klart att man kan krypköra, CA var betydligt hetsigare och det kanske är ett problem om man skall backa till vagnar eller att tjejen ska köra ut vatten till hästarna eller liknande !Enligt ÅF så ska alla barnsjukdomar vara över, AC har tex satt dit drivaxlar som är 20% starkare än vad som säljs som "eftermarknad"Problemet med laddning verkar nästan finnas på alla hjulingar och AC har visst ett kitt som man kan köpa till om man använder mycket ström, det är ett extra batteri med ett relä som skall börjas laddas efter att startbatteriet har laddats fullt!Fick ett bra pris på en demo maskin som fanns, med lite extra lull lull (höjning,hasplåt,tumvärmare,packbox,fetare däck) osv!Ett riktigt I-landsproblem detta Jag har inte bestämt mig än , men antingen blir det en "demo" AC 1000 eller en begagnad CA 1000 Användningsområdet är nöjeskörning (åka till kompisar, pressa grusvägar osv) & arbete (sladda paddock, dra vagnar, dra vattenkärror osv) !Vad tror och tänker ni ?
jag har min can am 1000 på gården med har inga problem att backa till eller kryp köra med och jag är opartisk jobbar som ÅF för både AC och CA
difarna som är den stora boven på AC 1000sen att alla atv har Problemen med laddning stämmer inte
Har alltså inte diffarna blivit bättre på dem?